۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱

دیدار سایپا و گسترش فولاد متوقف شد

دیدار سایپا و گسترش فولاد به دلیل قطع برق متوقف شد.
کد خبر : ۲۵۱۱۱۷
صراط: تیم‌های فوتبال سایپا و گسترش فولاد در چارچوب هفته نخست لیگ برتر از ساعت 19:35 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه دستگردی و در حضور حدود 200 تماشاگر به مصاف هم رفتند.

* حدود 200 تماشاگر برای دیدن بازی در ورزشگاه دستگردی حضور پیدا کردند که اکثر آنها هواداران تیم گسترش فولاد هستند.

* در اواخر نیمه نخست محسن ترکی برای کنترل بازی سوت‌های زیادی می‌زد که در یک صحنه برخی از هواداران گسترش فولاد نسبت به عملکرد وی اعتراض کردند.

* نام جواد نکونام در لیست 18 نفره تیم سایپا هم قرار ندارد اما در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور پیدا کرده و به اتفاق مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی بازی را از نزدیک مشاهده می‌کند.

* در دقایق ابتدایی بازی فرهاد کاظمی و برخی از بازیکنان و مربیان تیم راه‌آهن در ورزشگاه دستگردی حضور یافتند تا بازی را پیش از سفر به اهواز از نزدیک مشاهده کنند.

* فراز کمالوند، سرمربی گسترش فولاد تبریز با جنب و جوش خاصی در کنار زمین بازی را دنبال می‌کرد و در دقیقه 70 بازی در یک صحنه نسبت به قضاوت ترکی به شدت اعتراض کرد.

* در دقیقه 86 بازی همه پروژکتورهای ورزشگاه دستگردی به جز یکی از آنها خاموش شد که این موضوع باعث شد داور دستور توقف بازی را بدهد. تا این لحظه بازی متوقف مانده است.

* پس از قطع پروژکتورها ورزشگاه هواداران تیم گسترش فولاد تبریز شروع به شعار دادن علیه مجید جلالی کردند. آنها شعارهایی همچون سپاهان - سایپا پیوندتان مبارک سر دادند و جلالی به مافیا بودن متهم کردند.

منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز