۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲

تجهیزاسرائیل به جنگنده‌های جدیدآمریکایی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اقدام آمریکا در تجهیز رژیم اسرائیل به هواپیماهای جنگی را به منزله حمایت رسمی از تروریسم برشمرد.
کد خبر : ۲۵۱۱۲۸
صراط: به نقل از پایگاه " شاشه نیوز" ، جنبش حماس روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که تجهیز رژیم اسرائیل به نوع جدیدی از جنگنده های موسوم به شبح توسط آمریکا ، اقدامی غیراخلاقی و زشت و به منزله حمایت از تروریسم به شمار می آید.

بنا به اعلام حماس ، دولت آمریکا با تجهیز رژیم اشغالگر قدس  به جنگنده ها در جنایت های جنگی که ارتش اسرائیل علیه ملت فلسطین مرتکب می شود، مشارکت می کند.

جنبش حماس ، جامعه بین الملل را به انجام اقدام های فوری و مجازات های لازم علیه مقام های صهیونیست و محاکمه آنان به علت حملات علیه غیرنظامیان فلسطینی وقتل عمد در سرزمین های اشغالی و غزه دعوت کرد.

منابع رسانه ای صهیونیست امروز اعلام کردند که نیروی هوایی ارتش اسرائیل ، آماده سازی زیرساخت های پایگاه های نظامی خود را برای پذیرش هواپیماهای " اف 35 " که موسوم به شبح است، آغاز کرده است تا در هفته آینده به طور رسمی ، نوعی جدیدی از این جنگنده ها را دریافت کند.

روزنامه صهیونیستی " معاریو " در شماره امروز خود نوشت " نیروی هوایی ارتش اسرائیل از این برهه برای دیدن آموزش استفاده این نوع هواپیماها از سوی آمریکایی ها استفاده خواهد کرد و همچنین سیستم هایی مشابه را به منظور آموزشهای هوایی از این هواپیماها راه اندازی خواهد کرد.

براساس این گزارش ، اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا درجریان سفر اخیر خود به اراضی اشغالی فلسطین گفته بود که اسرائیل ، اولین طرفی در خاورمیانه خواهد بود که به هواپیماهای اف 35 مجهز خواهد شد.
منبع: العالم