۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

زلزله سیرچ کرمان چند مصدوم داشت؟

جانشین ستاد مدیریت بحران استان کرمان گفت: در مجموع 17 نفر در زمین لرزه 5،5 ریشتری سیرچ مصدوم و 16 نفر از این تعداد بصورت سرپایی درمان شدند.
کد خبر : ۲۵۱۲۱۷
صراط: جانشین ستاد مدیریت بحران استان کرمان گفت: در مجموع 17 نفر در زمین لرزه 5،5 ریشتری سیرچ مصدوم و 16 نفر از این تعداد بصورت سرپایی درمان شدند.

محمدجواد کامیاب شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار نفر از مصدومان توسط نیروهای امدادی در منطقه زلزله زده درمان شدند که درمان آنها سرپایی بوده است.

وی بیان کرد: 13 نفر نیز به اورژانس های بیمارستانی شهر کرمان مراجعه و اعلام کردند بر اثر این زمین لرزه مصدوم شده اند.

وی گفت: از این تعداد 12 نفر بصورت سرپایی درمان و مرخص شدند و یک نفر دیگر هم براساس اعلام مسوولان بیمارستانی بزودی مرخص می شود.

معاون عمرانی استاندار کرمان افزود: در زمین لرزه امروز سیرچ 12 اکیپ هلال احمر و یک اکیپ هوایی این جمعیت تا غروب به جستجو پرداختند و اکنون اکیپ زمینی در مناطق زلزله زده مستقر است.

وی تصریح کرد: در این زمین لرزه خسارت هایی به خانه های قدیمی و خشت و گلی وارد شده که برآورد خسارت مالی پس از بررسی تخصصی کارشناسان بنیاد مسکن در روزهای آینده اعلام می شود.

زلزله به بزرگی 5،5 ریشتر ساعت 14 و 36 دقیقه و 29 ثانیه امروز جمعه حوالی دهستان سیرچ از توابع بخش شهداد در شهرستان کرمان را لرزاند.

این زلزله علاوه بر سیرچ با توجه به این که در عمق هشت کیلومتری زمین روی داد شهر کرمان و بخش های ماهان، گلباف، راین و حتی برخی شهرستان های اطراف را نیز تکان داد.

سیرچ از مناطق زلزله خیز استان کرمان است و زلزله ششم مرداد سال 1360 خسارات سنگینی در این منطقه بر جا گذاشت.

منبع: ایرنا
برچسب ها: صراط زلزله کرمان