۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶

برانکو: تاوان دو اشتباه بزرگ را دادیم

وی افزود: نمی توانم هیچ گلایه ای از بازیکنانم داشته باشم چرا که تمام انرژی شان را گذاشتند و موقعیت های زیادی را هم ایجاد کردند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما دو اشتباه بزرگ داشتیم که تاوان بزرگی برای ما داشت.
کد خبر : ۲۵۱۲۲۰
صراط: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی خانگی تیمش برابر پدیده مشهد گفت: انتظار کسب سه امتیاز از این دیدار را داشتیم و قبل از بازی هم به بازیکنانم تذکر دادم که مراقب باشند تا برابر حریف غافلگیر نشوند.

برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی خانگی ۲ بر ۲ تیمش برابر پدیده به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودم بازی سختی را پشت سرگذاشتیم. همه ما انتظار سه امتیاز را داشتیم. البته به بازیکنان تذکر داده بودم که ممکن است غافلگیر شویم و نتوانیم سه امتیاز را بگیریم. از این بابت متاسفم هستم.

وی افزود: نمی توانم هیچ گلایه ای از بازیکنانم داشته باشم چرا که تمام انرژی شان را گذاشتند و موقعیت های زیادی را هم ایجاد کردند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما دو اشتباه بزرگ داشتیم که تاوان بزرگی برای ما داشت.

برانکو ادامه داد: ما کار زیادی داریم و باید بیشتر تمرین کنیم تا بتوانیم در دیدارهای آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در مورد اینکه کمبود بازیکن خلاق در مرکز زمین احساس می شد گفت: من با نظر شما موافق نیستم. وقتی ما سه چهار موقعیت گل ایجاد می کنیم یعنی اینکه عملکرد خوبی داشته ایم. بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند و تمام انرژی خود را گذاشتند. وقتی یک بر صفر جلو بودیم کمندانی می توانست گل دوم را بزند و ما بازی را ببریم که این اتفاق نیفتاد.

برانکو در مورد مشکلات دفاعی تیمش گفت: موافق این هستم که ما راحت گل خوردیم. اما خوشحال کننده این است که ما موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم. آنها دو حمله کردند که هر دو به گل تبدیل شد. ما یک ضربه آزاد داشتیم که می توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: همه بازیکنانی که ما در اختیار داریم جزو بهترین های فوتبال ایران هستند. ما جوانانی داریم که سرمایه باشگاه هستند. اینهایی که ما داریم بازیکنان پرسپولیس هستند. ما دارم به آنها تمرین می دهم تا به اهداف باشگاه کمک کنند.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس را برای قهرمانی وارد لیگ کرده اید گفت: هرگز نگفتم که از هدفمان منصرف شده ایم. اما وقتی که در مورد قول دادن حرف می زنیم باید بپرسم که چه کسی قول می دهد. پرسپولیس و هر تیم دیگری برای قهرمانی می جنگد. ما از این هدف کنار نمی کشیم اما قول دادن کار آدم های جدی نیست. بازهم تکرار می کنم که اهداف و برنامه ما این است که تلاش کنیم.

برانکو ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: این شروع لیگ بود. ما می توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم اما فوتبال نوسان دارد و باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده به پیروزی برسیم.

منبع: مهر