۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

تی‌شرت عجیب آرسن ونگر +عکس

سرمربی تیم فوتبال آرسنال دلیل پوشیدن تی‌شرت پرنقش‌ونگاری که توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است، توضیح داد.
کد خبر : ۲۵۱۲۵۹
صراط: چندی پیش آرسن ونگر در سفری که به مراکش داشت، تی‌شرت عجیبی که روی آن تصویر چهره‌های بسیاری نقش بسته بود را به تن کرد. این اقدام او توجه بسیار از رسانه‌ها را جلب کرد که او را به خاطر ظاهرش به سخره گرفتند.

ونگر 65 ساله در این باره گفت که برای پوشیدن آن تی‌شرت دلیلی خیرخواهانه داشته است. او که تیمش فردا (یکشنبه) در دیدار جام خیریه انگلیس به مصاف چلسی می‌رود، به خبرنگاران گفت: به شما اجازه نمی‌دهم که تی‌شرت مرا مسخره کنید، چون آن یک تی‌شرت خیریه بود. ما برای کودکان مراکشی یک بازی خیریه در این کشور برگزار کردیم.

تی‌شرت عجیب آرسن ونگر +عکس

ونگر در ادامه گفت که تابستان امسال برای او تابستان پرمشغله‌ای بوده و مربی فرانسوی توپچی‌ها آنطور که باید و شاید نتوانسته از تعطیلات خود استفاده کند. او عنوان کرد: من زمان زیادی را در تابستان امسال در تمرینات گذرانده‌ام اما در همین زمین‌های تمرینی هم توانستم تجدید قوا کنم، چون زمانی که دیداری در کار نباشد، استرس کار کمتر است. به هر حال حتی زمانی که به ساحل می‌روم هم فردای آن روز مطبوعات درباره آن می‌نویسند. با این اوصاف از من انتظار دارید کجا بروم؟ به همین دلیل است که ترجیح می‌دهم به زمین‌های تمرینی بروم.

منبع: تسنیم