۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
خود استقلالی‌ها میگفتند 25 روز است این بازیکن عرق نکرده

حلالی: ریوالدو به 8 هفته بدنسازی نیاز دارد

وی ادامه داد: چند روز پیش بر سر تمرین استقلال حاضر شدم و ریوالدو بازیکن برزیلی این تیم را دیدم. در جمع خود استقلالی‌ها درباره این بازیکن صحبت بود که 25 روز است که این بازیکن عرق نکرده است.
کد خبر : ۲۵۱۲۹۳
صراط: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شاید پرسپولیس در حال حاضر مدعی نباشد اما با تلاش بیشتر ادامه لیگ سرخ‌پوشان قادر خواهند بود در نقش مدعی حاضر شوند.

اسماعیل حلالی درباره دیدار روز گذشته  پرسپولیس مقابل پدیده خراسان گفت: به نظرم بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول خوب بازی کردند. البته قبلا هم گفته‌ام که تیمی که می‌خواهد تغییرات زیادی بدهد نیاز به زمان دارد.صادقانه می‌گویم که نظر من درباره این پرسپولیس در حال حاضر این است که این تیم تیمی جوان، یکدست و در عین حال بی حاشیه است اما پرسپولیس را در حال حاضر تیم مدعی نمی‌بینم.

وی ادامه داد: البته شاید به این تیم اعتماد شود و در ادامه وضعیت خوب شود اما چند مشکل در پرسپولیس وجود دارد که در روند صعودی تیم مشکل ایجاد خواهد کرد و شما این را در نظر بگیرید که وقتی تیم‌ها به شرایط آرمانی برسند کار با این وضعیت برای پرسپولیس سخت خواهد شد. من دیروز از پدیده چیزی ندیدم اما آنها دو حمله کردند و دو گل زدند که این اصلا آمار خوبی برای پرسپولیس نیست. به نظر من تیم نیاز به چند مهره دارد. ما الان بدون دفاع چپ وارد مسابقات شدیم و نیاز به پلی میکر داریم تا پاس‌های رو به جلو بدهد. درباره دروازه‌بان هم باید بگویم که ایمان صادقی دروازه‌بان خوب و جوان آینده‌داری است اما پرسپولیس با این وضعیت در طول فصل به مشکل خواهد خورد هر چند که دروازه‌بانان بزرگی مثل شهاب گردان هم نتوانست در پرسپولیس موفق شود. من فکر می‌کنم در پرسپولیس متأسفانه فرصت رشد به بازیکنان داده نمی‌شود و بازیکنان به جای پیشرفت پسرفت می‌کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: از نظر فنی پرسپولیس در نیمه اول خیلی خوب بود اما هر چه بازی به آخر می‌رفت به خاطر دیر بسته شدن و ناآمادگی برخی بازیکنان و همچنین عدم هماهنگی نتیجه خوبی به دست نیامد. هر چند که برای روز اول خیلی بد نبود اما باید تلاش‌ها بیشتر شود تا در هفته‌های‌ آینده پرسپولیس نتایج بهتری بگیرد.

هافبک سال‌های دور پرسپولیس در مورد اینکه برخی بازیکنان فوتبال ایران زندگی حرفه‌ای ندارند گفت:نه تنها برخی از بازیکنان ایرانی بلکه حتی برخی از بازیکنان خارجی هم که به فوتبال ایران می‌آیند خیلی درجه اول نیستند و متأسفانه برخی بازیکنان فقط در قرارداد بستن حرفه‌ای کار می‌کنند. می‌بینیم که وقتی مسابقات تمام می‌شود بازیکنان بیست روز بدن‌هایشان را می‌خوابانند آن هم در حالیکه فوتبالیست‌های خارجی در زمان استراحت به ورزش‌های دیگر می‌پردازند تا بدن‌شان افت نکند.

وی ادامه داد: چند روز پیش بر سر تمرین استقلال حاضر شدم و ریوالدو بازیکن برزیلی این تیم را دیدم. در جمع خود استقلالی‌ها درباره این بازیکن صحبت بود که 25 روز است که این بازیکن عرق نکرده است. از نظر علمی وقتی بازیکنی 5 روز تمرین حرفه‌ای نداشته باشد حداقل یک ماه زمان لازم دارد تا به شرایط قبل برگردد. آن وقت وقتی بازیکنی 25 روز تمرین نمی‌کند حداقل نیاز به 8 هفته بدنسازی دارد تا به شرایط آرمانی برسد و مصدوم نشود. به هر حال آمادگی با قرص نیست که برانکو به بازیکنانش قرص آمادگی بدهند تا بخورند و آماده شوند و بازیکنان خودشان باید شرایط آمادگی را فراهم کنند.

حلالی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من در پنج بازی اول بازیکنان پرسپولیس مجبورند در کنار کارهای آماده‌سازی بدنسازی هم انجام دهند تا به شرایط دلخواه برسند و دیروز هم دیدیم که پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم مدارا می‌کردند تا آسیب نبینند. اعتقاد من این است که وقتی تیم مربی دارد باید از او حمایت شود. شاید پرسپولیس الان مدعی نباشد اما با تلاش بیشتر این تیم می‌تواند در ادامه لیگ در نقش یک مدعی حاضر شود.
منبع: فارس