۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

هویت‌ 7شهیدغواص شناسایی‌شد+اسامی

پیکر 30 شهید غواص در مازندران قرار است تشییع شود که در این بین هویت هفت‌ تن از شهدای مازندرانی عملیات کربلای چهار احراز شده است.
کد خبر : ۲۵۱۳۴۹

صراط: به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اسامی هفت شهید احراز هویت شده استان مازندران شناسایی شدند.

شهیدان «محمدصادق معلمی»، «منصور مهدوی نیاکی»، «سیدحسن فاطمی»، «مسلم رسولی کناری»، «غلامرضا اسدی»، «سیدرضا میرفاضلی» و «حسینعلی بالویی» هفت شهید غواص و خط‌شکن لشکر 25 کربلا استان مازندران هستند که مورد احراز هویت قرار گرفته‌اند.

اسامی و مشخصات شهدای احراز هویت شده

طلبه شهید محمدصادق معلمی فرزند کریم متولد 134725 شهریور ماه 1346 در ساری است.

او عضو لشکر 25 کربلا بود و در جریان عملیات کربلای‌ چهار در منطقه ام‌الرصاص، در تاریخ چهارم دی‌ماه 65 به شهادت رسید.

شهید «منصور مهدوی نیاکی» متولد سوم فروردین 1346 است در آمل است. وی از غواصان لشکر 25 کربلا بود و در جریان عملیات کربلای ‌4 در منطقه ام‌الرصاص، در تاریخ چهارم دی‌ماه 65 براثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

شهید «سیدحسن فاطمی» از رزمندگان لشکر 25 کربلا بود و در جریان عملیات کربلای ‌4 در منطقه ام‌الرصاص، در تاریخ چهارم دی‌ماه 65 براثر اصابت گلوله مستقیم آر.‌پی‌.جی7 به شهادت رسید.

شهید «مسلم رسولی کناری» فرزند حسین 12 مرداد ماه 46 در فریدونکنار است؛ او از رزمندگان لشکر 25 کربلا بود و در جریان عملیات کربلای ‌4 در منطقه ام‌الرصاص، در تاریخ چهارم دی‌ماه 65 به شهادت رسید.

شهید «غلام‌رضا اسدی ولی‌آبادی» فرزند حیدر متولد اول مهرماه 49 در نوشهر است، وی نیز از رزمندگان لشکر 25  کربلا بود.

شهید «سیدرضا میرفاضلی هچیرودی» فرزند سیدعلی متولد ششم مرداد 1343 در چالوس است، او از رزمندگان لشکر 25 کربلا بود و در جریان عملیات کربلای ‌4 در منطقه ام‌الرصاص، در تاریخ چهارم دی‌ماه 65 به شهادت رسید.