۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

احتمال رفتن قلعه‌نویی از ملوان

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر‌انزلی گفت: من از همان روز اول خواسته بودم تا مشکلات مالی بازیکنان حل شود و حالا هم منتظر بازگشت آقای دنیا مالی از سفر هستم.
کد خبر : ۲۵۱۳۵۲
صراط: امیر قلعه‌نویی در خصوص اینکه  مدعی شده در صورت حل نشدن مشکل بازیکنان از ملوان می‌رود اظهار داشت: از همان روز اول گفتم که اگر پول بازیکنان پرداخت نشود من نمی‌توانم با تمرکز کار کنم.

وی افزود: بازیکن باید تمرکز داشته باشد و من هم می‌دانم که بازیکنان ملوان خیلی مظلوم هستند.من از مسئولان باشگاه خواسته‌ام مشکلات را حل کنند تا من در این تیم بمانم. برای خودم هم صحبت نمی‌کنم بلکه برای سایر بازیکنان و کادر فنی تیم حرف می‌زنم.

سرمربی ملوان تاکید کرد: من امیدوارم این تیم مشکلاتش حل شود چون واقعا راه طولانی و سختی داریم. حالا هم منتظر آقای دنیا مالی هستم تا از سفر برگردد.

وی در خصوص اینکه دنیا مالی چه زمانی از سفر بر می‌گردد گفت:ایشان به خازج از کشور رفته‌اند و من هم تا آن روز منتظر می‌مانم.

قلعه‌نویی در پایان از مسئولان هتل کادوس رشت نیز تشکر کرد و گفت: مهندس خلیل زاده و دوستانشان خیلی در این مدت به من لطف داشتند که جا دارد از طریق شما از آنها تشکر کنم.
منبع: فارس