۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶

جزئیات ترور فرمانده‌ یگان موشکی‌ سعودی‌ها

فرمانده یگان موشک‌های راهبردی عربستان با بیان جزئیات ترور خود، تاکید کرد که می‌تواند راه برود و احتمالا فعالیت‌هایش را از سر می‌گیرد.
کد خبر : ۲۵۱۳۸۶
صراط: سرتیپ ستاد جارالله بن محمد العلویط فرمانده یگان موشک های راهبردی عربستان پس از آنکه هدف یک  تیراندازی قرار گرفت، اینک در بیمارستان نیروهای مسلح به سر می برد. العلویط در این باره گفت: گلوله به پایم اصابت کرد، اما اینک می توانم بنشینم و راه بروم و حتی ممکن است که از فردا به سرکار خود بازگردم.
 
به نوشته سایت سعودی "سبق" وی در توضیح ماجرای ترور خود گفت: "ماجرا از آنجا شروع شد که قصد داشتم از ساختمان فرماندهی خارج شوم؛ هنگامی که از دفترم بیرون آمدم، مردی را دیدم که ظاهرا برای انجام کاری در مرکز فرماندهی حضور داشت".
 
وی ادامه داد: در آن هنگام، پس از جر و بحث این مرد با یکی از افراد ساختمان فرماندهی یا چیزی از این قبیل، صدای تیراندازی شنیدم. نیروهای پلیس و نیز پلیس نظامی در آنجا حاضر بودند.
 
فرمانده یگان موشکی عربستان توضیح داد: "آنچه برخی افراد در شبکه های ارتباط اجتماعی منتشر می کنند، صحت ندارد، بلکه همه آنها دروغ پردازی است و متاسفانه کشور ما از هر سو هدف قرار گرفته است"!!
منبع: العالم
برچسب ها: عربستان صراط
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز