۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

ستاره کشتی‌ آمريكا درگذشت +عکس

كشتی‌گير افسانه‌ای آمريكا در سن ۶۱ سالگی از دنيا رفت. رادی پايپر پنجشنبه شب و به دليل حمله قلبی جان باخت.
کد خبر : ۲۵۱۴۱۶
صراط: رادی پايپر ملقب به «راودی» كه با نام رودريك جورج تومبز به دنيا آمده بود، شب پنج‌شنبه در خانه‌اش و درحالیکه در خواب بود، به دليل حمله قلبی جان باخت. جنازه او روز جمعه پيدا شد.

پايپر يكی از اسطوره‌های كشتی‌كچ و يكی از بزرگترين ستاره‌های دبليو‌دبليو‌ای (بنگاه رسانه‌ای پخش مسابقات كشتی حرفه‌ای) در دهه ۱۹۸۰ بود و حتی در سال ۱۹۸۵ در مسابقات رسلمانيا مقابل هالك هوگان و مستر تي نيز به ميدان رفته بود.

ستاره کشتی‌ آمريكا درگذشت +عکس

پايپر در سال ۲۰۰۶ متوجه شده بود كه مبتلا به سرطان لنفوم هوچكين است اما ماه نوامبر گذشته اعلام كرده بود كه ديگر سرطان ندارد. به گفته يكی از منابع خانوادگی نيز او در زمان مرگ مبتلا به سرطان نبود. يكی از اعضای خانواده او گفت: «خانواده ما از درگذشت ناگهانی پدر و شوهر دوست‌داشتنی‌مان بسيار ناراحت است».

رادی در سال ۲۰۰۵ به تالار شهرت دبليو‌دبليو‌ای راه يافته بود و يكی از ۵۰ شخصيت برتر تاريخ این مسابقات محسوب می‌شد. او رابطه طولانی مدتي با دبليو‌دبليو‌ای داشت و آخرين بار در سال ۲۰۰۸ كشتی گرفته بود، اما تا سال ۲۰۱۴ نيز در نمايش‌های مختلف آن حضور پيدا می‌كرد.

خاطره رادی توسط همسرش كيتی و چهار فرزند آن‌ها يعنی سه دختر و پسرش كولتون كه خودش به دنبال ادامه دادن كشتی‌گيری حرفه‌ای است، زنده خواهد ماند.   

منبع: مهر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
علامت شیطان پرستا رو نشون داده