۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

واکنش زیباکلام به اظهارات ناطق‌نوری

صادق زیباکلام در پاسخ به اظهارنظر ناطق نوری مبنی بر این که اصلاح‌طلبان و اعتدالیون برنامه مشخصی برای انتخابات ندارند، گفت: این طور نیست که اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس برنامه‌ای نداشته باشند.
کد خبر : ۲۵۱۴۶۵
صراط: روزنامه آفتاب یزد نوشت: ناطق نوری در اظهارات اخیر خود با ابراز نگرانی از اینکه اصلاح‌طلبان و اعتدالیون برنامه مشخصی برای انتخابات ندارند گفته است که "تندروهایی که من آنها را قبول ندارم منسجم‌تر برای انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند".

صادق زیباکلام: اتفاقا اصلاح‌طلبان هم برنامه دارند
در این رابطه صادق زیباکلام استاد دانشگاه و فعال سیاسی به آفتاب یزد گفت: بخشی از صحبت‌های آقای ناطق نوری درست است، گروه‌های تندروی اصولگرا در خصوص ورود به انتخابات خیلی جدی هستند و جریان‌های اصولگرا هم برای انتخابات عزمشان را جزم کرده اند.

زیباکلام ادامه داد: این طور نیست که اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس برنامه‌ای ندارند یعنی با این بخش از صحبت‌های آقای ناطق نوری خیلی همراهی نمی‌کنم بلکه می‌گویم اتفاقا اصلاح‌طلبان هم برنامه دارند اما آنها با چند مشکل اساسی روبه‌رو هستند که اصولگرایان با آن روبه‌رو نیستند.

فاطمه راکعی: با نظر ناطق نوری مواف نیستم
فاطمه راکعی نیز در این خصوص تاکید کرد: از ماهها پیش اصلاح‌طلبان فعالیت‌های جدی خودشان را در انتخابات شروع کرده‌اند و از شورای هماهنگی اصلاحات گرفته تا فعالیت احزابی که مجوز دارند همه روی انتخابات کار می‌کنند.
راکعی ادامه داد: در راستای ترغیب زنان اصلاح‌طلب به ورود به عرصه انتخابات، فعالیت گسترده‌ای صورت گرفته است و جمعیت زنان مسلمان نواندیش در 28استان کشور نمایندگی‌ها و شورای مرکزی‌اش، تشکیل شده ‌است و اتفاقا این زنان بسیار مدبرانه وارد عمل شدند و مشغول رایزنی‌های زیادی برای شکل دادن به لیست‌های انتخاباتی هستند.