۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
دایی بدون اینکه بازی‌ام را ببیند از تیم کنارم گذاشت

سرگردانی بازیکن کامرونی در هتلهای قم

آچیله با بیان اینکه دو فصل دیگر با تیم صبای قم قرارداد دارم عنوان کرد: هفته گذشته که به ایران آمدم به باشگاه صبا رفتم و بعد از آن به یکی از هتل‌های قم رفتم و اکنون نیز در آن ساکن هستم.
کد خبر : ۲۵۱۴۸۴
صراط: مهاجم کامرونی تیم فوتبال صبای قم گفت: چطور بدون اینکه در تمرین شرکت کنم به من می‌گویند دایی تو را نخواسته است؟

آمبونو آنگونو بنویت آچیله با اشاره به کنار گذاشته شدنش توسط علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم از این تیم اظهار کرد: فصل گذشته با قراردادی سه ساله به تیم صبا آمدم و تا پایان لیگ همراه تیم بودم اما بعد از اینکه فصل تمام شد و به کامرون رفتم اتفاقاتی در تیم می‌افتاد که در جریان آن قرار نداشتم.

وی ادامه داد: زمانی که تمرینات پیش از فصل امسال شروع شده بود به من نگفتند و فقط چند روز مانده به آغاز لیگ برتر من را مطلع کردند.

آچیله با بیان اینکه دو فصل دیگر با تیم صبای قم قرارداد دارم عنوان کرد: هفته گذشته که به ایران آمدم به باشگاه صبا رفتم و بعد از آن به یکی از هتل‌های قم رفتم و اکنون نیز در آن ساکن هستم.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: از وقتی به ایران آمدم یکبار هم در تمرینات تیم صبا شرکت نکردم و اصلا علی دایی سرمربی تیم را ندیدم. هیچ ناراحتی از مسئولان باشگاه صبا ندارم ولی نمی‌دانم چطور بدون اینکه در تمرین شرکت کنم به من می‌گویند دایی تو را نخواسته است؟

وی در خصوص وضعیتش در تیم صبای قم گفت: بازی نکردن‌های من در صبا از نیم‌فصل دوم سال گذشته شروع شد، زمانی که صمد مرفاوی سرمربی تیم بود بازی‌های زیادی در ترکیب بودم و دو گل زدم که چهار امتیاز داشت که مهم‌ترین آن هفته اول مقابل ذوب‌آهن بود و موجب پیروزی ما شد.

آچیله تصریح کرد: بعد از اینکه سرمربی تیم تغییر کرد و تارتار آمد چند هفته را به دلیل مصدومیت از دست دادم ولی وقتی به تمرینات برگشتم در بازی‌ها از من استفاده نکردند که هنوز هم علتش را نمی‌دانم.

مهاجم فصل گذشته صبا اضافه کرد: با همه این اتفاقات هیچ مشکلی ندارم و منتظر رضایت‌نامه و طلب 70 درصدی سال گذشته هستم که اگر این دو کار انجام شود از ایران خواهم رفت.
منبع: فارس