۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

سوء‌استفاده‌های پیامکی ازشرایط خاص +عکس

شایدپیامک هایی تبلیغاتیی فراوانی هم به دست شما میرسد که هر کدام در جای خود مهم است.
کد خبر : ۲۵۱۵۰۴
صراط: سودجویانی که از راه پیامک های تبلیغاتی مدت هاست مشترکین تلفن همراه را کلافه کرده اند راه های مختلفی برای کسب درآمد دارند یکی از این راه ها دست گذاشتن روی شرایط و مسایل داغ پیشامده در کشور است.

برای مثال زمانی گه زلزله یا حادثه دیگری روی می دهد با ارسال پیامک های مکرر  طوری وانمود می کنند که گویا از همه اخبار لحظه به لحظه باخبر هستند و با یک پیامک که از مشترکین پول کسر میکند می خواهند پیگیر اخبار و اطلاعات جدید در رابطه با این حوادث باشند. امااخیرا در کشور شرایطی پیش آمده که گویا باعث شده تا کیسه کلاهبرداران پیامکی پر پول شود، مشکل کم آبی و گرمای هوا شرایطی را به وجود آورده تا فرصت خوبی برای فرصت طلبان ایجاد شود تا از خبرهای داغ قطع و وصل شدن برق مناطق کلان شهرها مانند تهران برای خالی کردن جیب مردم استفاده کنند.

در زیر به نمونه ای از این پیامک ها که به صورت انبوه برای کاربران ارسال می شوند را مشاهده می کنید:

سوء‌استفاده‌های پیامکی ازشرایط خاص +عکس

اما  نوذری پور گفت:ساعت 23 امشب آب شرب لوله کشی منازل مسکونی و مجتمع های تجاری محدوده ای در غرب منطقه 2 و شرق منطقه 5 تهران قطع خواهد شد.

محدوده این قطعی آب از شمال به بلوار سیمون بولیوار، از جنوب به بزرگراه نیایش، از شرق به دره فرحزاد و از غرب به بلوار صبا می رسد.

علت این قطعی آب که تا ساعت 5 صبح فردا (12 مرداد) ادامه خواهد داشت، انجام پاره‌ای عملیات آبرسانی واقع در بلوار سیمون بولیوار اعلام شده است.