۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

تبریک طعنه‌آمیز آقای خاص به آرسن ونگر

آقای خاص پس از قبول اولین شکست مقابل دشمن دیرینه‌اش باز هم عبارت محبوب خود پس از هر ناکامی را به زبان آورد.
کد خبر : ۲۵۱۵۴۹
صراط: ژوزه مورینیو، سرمربی مشهور چلسی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل آرسنال در سوپرجام انگلیس مثل بیشتر اوقات پس از ناکامی‌اش، ادعا کرد تیم برتر میدان بازنده شد.

آقای خاص درباره اولین شکست دوران حرفه‌ای‌اش مقابل ونگر، سرمربی آرسنال گفت: چلسی تیم برتر میدان بود و کنترل توپ و بازی را در دست داشت.فرصت‌های زیادی داشتیم و حریف فقط به ضدحمله روی آورده بود. چلسی کاملا سازمان‌دهی شده بازی کرد.

او در ادامه تاکتیک‌های دفاعی ونگر را با این حرف‌ها زیرسوال برد: رقیب با شیوه خاص خودش بازی کرد. بی‌دلیل جلو افتاد،به لاک دفاعی فرو رفت و در این کار هم موفق نشان داد.البته در این مقطع فصل هنوز تیم‌ها شکل نگرفته‌اند و از بین بردن خستگی کار دشواری است.در این شرایط نتیجه گرفتن بسیار دشوار می‌شود چون تیم شادابی لازم را ندارد.

مورینیو به طعنه به رقیب تبریک گفت: آرسنال با 10 بازیکن دفاع سنگینی از اندوخته‌اش به نمایش گذاشت. آن‌ها مدام در عقب زمین بودند و در دفاع سازمان‌یافته نشان دادند. در نهایت باید به تیم رقیب تبریک بگویم.رقابت برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ‌برتر دشوار است چون رقبا با خرج پول زیاد، بسیار قدرتمندتر شده‌اند؛ در حالی که ما همان تیم فصل گذشته هستیم و باید به شدت تلاش کنیم.

منبع: تسنیم