۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳

مرگ مشکوک خالق داروی سرطان!

یک رسانه آمریکایی مدعی شده است دو دکتری که توانسته بودند به فرمول درمان قطعی سرطان دست پیدا کنند با مرگ هایی مشکوک از دنیا رفته اند.
کد خبر : ۲۵۱۵۶۴
صراط: گلوبال ریسرچ در گزارشی به کشف جدیدی در علم پزشکی پرداخته و تاکید کرده است دو دکتری که توانسته اند در این رابطه اثرگذار باشند با مرگی مشکوک از دنیا رفته اند. خلاصه ای از گزارش مورد نظر در ادامه می آید:

«آیا بیماری های اوتیسم و سرطان با هم مرتبط اند؟» ۲ دکتری که به ارتباط این بیماری ها پی برده اند، احتمالا به خاطر کشف همین موضوع جان خود را از دست داده اند.

دکتر گونزالس و بردستریت پس از کشف این موضوع تلاش کردند تا بتوانند راه حلی برای درمان قطعی این دو بیماری کشنده پیدا کنند. ۱۹ جولای ۲۰۱۵ در گزارشی اعلام شد که بردستریت با شلیک گلوله ای به زندگی خود پایان داده است. سه روز پیش از آن، وی در کلینیک خود از پروتئینی انسانی برای درمان بیماران استفاده کرده بود که اغلب برای درمان بیماران سرطانی و مبتلایان به اوتیسم استفاده می شود. اما ماموران دارویی دولت آمریکا با حمله به دفتر او تمام اطلاعات مرتبط با آزمایش وی و نیز نمونه های حاضر در دفترش را جمع آوری کردند. دقیقا پس از این اقدام بود که وی دست به خودکشی زد.

نکته قابل توجه این است که ماموران دولت آمریکا دست به جمع آوری پروتئینی زدند که یک دارو و یا مخدر نیست بلکه ماده ای است که در بدن انسان نیز تولید می شود.

مرگ گونزالس

دو روز بعد از مرگ بردستریت، دکتر گونزالس از دنیا رفت. علت مرگ وی حمله قلبی عنوان شد. گرچه هنوز نتایج کالبد شکافی گونزالس منتشر نشده است اما بیانیه دفتر وی و برخی اطلاعات دیگر نشان می دهد که وی در سلامت به سر می برده است و حال جسمانی وی، عادی بوده است. دکتری که خود می داند چه نوع رژیم غذایی می تواند یک فرد سالم را به کام مرگ و حمله قلبی بکشاند، آیا دست به این کار می زند؟ آیا این حمله قلبی در پی دخالت بیرونی نبوده است؟

چرا باید این دکترها کشته شوند؟

فرض کنید دارویی ارزان و در دسترس برای درمان انواع سرطان به وجود بیاید. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ فرض کنید اگر همین دارو بتواند علاوه بر سرطان کودکان اوتیسمی را نیز شفا دهد چه روی خواهد داد؟ بسیاری از مردم این موارد را تحولی بزرگ در زندگی می دانند اما به همان اندازه، کمپانی های داروسازی جهان، ساخت و تولید این دارو را خطری بزرگ برای منافع خود تلقی می کنند چرا که داروی مورد نظر همان پروتئین انسانی گفته شده و جزئی از بدن خود انسان است و کافی است برای درمان سرطان و اوتیسم آن را فعال کرد. به نظر می رسد زمان آن فرارسیده است که جامعه پزشکی پرده از حقیقت بردارد و واقعیت های درمان سرطان و اوتیسم را برای مردم بازگو کند.

منبع: مجله مهر
برچسب ها: سرطان دارو صراط