۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

گزارشی از پشت صحنه "رسوایی2"+تصاویر

بعد از مراحل سختی که "مسعود ده نمکی" برای پیش تولید "رسوایی2" پشت سر گذاشت و پازل این فیلم سینمایی را چید حالا دو روز است که کارش را کلید زده و ظاهرا باز هم مشغول ساخت فیلم پر سر و صدای دیگری است.
کد خبر : ۲۵۱۵۸۳
صراط: فیلمبرداری این فیلم سینمایی  که به تازگی در "امام زاده یحیی" کلید خورده است همچنان در محله های اطراف این منطقه ادامه دارد.

گزارشی از پشت صحنه

روز گذشته فیلمبرداری این فیلم در یک خانه قدیمی  با بازی "سحر قریشی" ،"امیر نوری"،"محمد رضا شریفی نیا"،" اکبر عبدی"، "مهران رجبی" "فخر الدین صدیق شریف" آغاز شد.

عوامل"رسوایی2"به کارگردانی "مسعود ده نمکی " عصر دیروز  نیز در لوکیشن خیابانی و در مقابل همین منزل قدیمی مشغول فیلمبرداری سکانسی بودند که حاج یوسف "رسوایی" به محله جدید وارد می شد و در آن شخصیت های داستان آمده بودند تا حاج یوسف "اکبر عبدی" را از پیش بینی زلزله ای که قرار است رخ دهد و شایعاتی که شهر را بهم می زند  منصرف کنند البته همین موضوع باعث پیش آمدن مصاعب حاج یوسف می شود.

گزارشی از پشت صحنه

بر پایه گزارش خبرنگار سینما میزان در این سکانس "سحر قریشی " در نقش یک خبرنگار " محمدرضا شریفی نیا " در نقش یک شخص بالا دست "امیر نوری" در نقش شاگرد "شریفی نیا"، اکبر عبدی در نقش حاج یوسف و همچنین "فخرالدین صدیق شریف" و مهران رجبی در نقش های مکمل این چند شخصیت به ایفای نقش پرداختند.

در همین سکانس "سحر قریشی" دیالوگی این چنینی داشت: "حاج آقا آدم خوبیه آدم مثبتیه میشه بهش اعتماد کرد"، که این دیالوگ ها نشان می داد که خانم خبرنگار در پی روشنگری شخصیت حاج یوسف است.

گزارشی از پشت صحنه

بر اساس مشاهدات خبرنگار میزان از فیلم نامه این اثر  فیلمبرداری"رسوایی2"  تا 5 روز در همین محدوده مکانی ادامه خواهد داشت و تا آخر امشب سکانس های مربوط به خانه قدیمی را در کوچه مرادی واقع در محدوده منطقه "امام زاده یحیی" فیلمبرداری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری میزان، آنچه که در پشت صحنه "رسوایی2" دیده می شود این است که "ده نمکی"  به شدت مواظب است چیزی از قصه لو نرود و مدام این موضوع را به خبرنگاران حاضر در محل، بازیگران و عوامل گوشزد می کند  اما بر پایه این گزارش" رسوایی" درباره خودشناسی انسان است و حاج یوسف مدام به اطرافیان خود هشدار می دهد که مراقب رفتار و اعمال خود باشند و در واقع نماینده انسان های پاک است که به همین دلیل دچار مصاعب می شود.

گزارشی از پشت صحنه

شنیده ها حاکی از این است که قسمت هایی از رسوایی ده نمکی به خارج از تهران می رسد شاید جایی در جنوبی ترین نقطه کشور .

گزارشی از پشت صحنه

فیلمبرداری این اثر تا آخر همین هفته در منطقه "امام زاده یحیی" ادامه دارد.

گزارشی از پشت صحنه


منبع: میزان