۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

عینک جدید گوگل مخصوص شاغلان

گوگل از عرضه نسل جدیدی از عینک های خود با نام «عینکی برای محیط کار» خبر داده که می تواند در محیط های اداری و کاری بسیار سودمند باشد.
کد خبر : ۲۵۱۵۸۹
صراط: پروژه ساخت عینک گوگل با فراز و فرودهای بسیاری همراه بوده است. ساخت عینک های گوگل به دلایلی مانند نقض حریم خصوصی افراد مدتی پس از زمان عرضه متوقف شدند. اکنون خبرهایی از ساخت و عرضه نسل جدیدی از عینک های گوگل تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شده که قابل توجه است.

این کمپانی فعالیت جدیدی را بر روی پروژه ای با نام Glass at Work یا عینکی مخصوص برای محیط های کاری آغاز کرده است.

عینک جدید از قابلیت های ظاهری متفاوتی برخوردار است که از میان آنها می توان به مواردی مانند ضد آب بودن، تا شدن و همینطور محکم تر بودن نسبت به مدل پیشین اشاره کرد که نسخه جدید را تبدیل به عینکی متفاوت برای محیط های کاری می کند. این عینک با وجود داشتن صفحه نمایشی بزرگتر، از عمر باطری کمتری برخوردار شده تا بتواند تجربه متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

مشخصات اعلام شده در حالی است که عینک گوگل به جای فریم با یک لولا جایگزین شده تا از قابلیت اتصال به عینک های دیگر نیز برخوردار باشد. عینک کاری گوگل گلس به یک بسته باتری و لنز متفاوت تجهیز شده تا کاربران بتوانند دیدی بالاتر از حالت عادی داشته باشند.

گزارشات اولیه قیمت این عینک را در حدود ۱۵۰۰ دلار اعلام کرده اند. این مشخصات در حالی است که هنوز جزئیات بیشتری در رابطه با عینک گوگل منتشر نشده است. گوگل پروژه های خود را بر واقعیت مجازی در کسب و کار معطوف کرده زیرا شرکت های بسیاری به دنبال استفاده از چنین فناوری هایی در محیط کاری و اداری خود هستند.

منبع: مهر
برچسب ها: عینک گوگل شاغل صراط