۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
سردار فدوی در یادواره سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس و 175 شهید غواص:

کوچک‌ترین اقدام آمریکا را با قدرت پاسخ می‌دهیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا مرتب حرف‌هایی می‌زند که قادر به انجام آن نیست و ما به اتکای قدرت شهدا آماده‌ایم کوچک‌ترین اقدام آمریکا را چنان با قدرت پاسخ دهیم که نتواند حرکتی از خود نشان دهد.
کد خبر : ۲۵۱۷۱۳

صراط: سردار علی فدوی دقایقی پیش در مراسم یادواره سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس و 175 شهید غواص در مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا(ع) نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: طی سال‌های طولانی آمریکا مرتب گزینه‌های روی میز را به رخ کشیده است، در حالی که می‌داند قادر به مقابله با توان و قدرت جمهوری اسلامی را ندارد.

وی با بیان اینکه آمریکا مواظب‌ترین کشور در دنیاست، ادامه داد: آمریکا مواظب است که نکند تیری به سوی او شلیک شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه مستکبر حاضر نیست، تمکین‌کننده باشد، خاطرنشان کرد: خوی مستکبر بر مبنای زور است و سالهاست که شیطان بزرگ سهم کاملی از قدرت انقلاب اسلامی پیدا کرده، اما باز هم می‌گوید گزینه‌هایش روی میز است.

سردار فدوی با بیان اینکه گزینه‌های روی میز آمریکا مضحکه رسانه‌های غربی شده است، اضافه کرد: آمریکا مرتب حرف‌هایی می‌زند که قادر به انجام آن نیست و ما به اتکای قدرت شهدا آماده‌ایم کوچک‌ترین اقدام آمریکا را چنان با قدرت پاسخ دهیم که نتواند حرکتی از خود نشان دهد.

وی، برگزاری رزمایش‌ها را تنها نمایش بخشی از توان انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در بالاترین سطح آمادگی برای مقابله با دشمنان قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، مذاکرات را فرصتی برای کشورهای طرف مذاکره با ایران دانست و یادآور شد: سال‌ها بود که این کشورها درخواست مذاکره با ما را داشتند و اکنون که چنین فرصتی پیش آمده، بهتر است از آن استفاده کنند.

بازخوانی عملیات کربلایی 4 و 5 با حضور سردار فدوی و 5 هزار نفر از شرکت‌کنندگان در حال برگزاری است.

منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز