۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹

کشف دومین شمایل مریخی +عکس

در پی کشف شمایل انسانی در مریخ که مدتها بر سر زبان ها افتاده بود این بار کاربران اقدام به کشف شمایل یک موجود جاندار در مریخ کرده اند.
کد خبر : ۲۵۱۷۴۰
صراط: عکس عجیبی از یک سنگ در مریخ بدست آمده که در هفته اخیر در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است؛ سنگ نارنجی رنگ شبیه به یک خرچنگ است که نزدیک دهانه یک قار قرار دارد و رویا های زیادی را در ذهن کاربران پرورانده است. 

کشف دومین شمایل مریخی +عکس

"ست شوستاک" فضانورد ارشد و مدیر مرکز تحقیقات SETI گفت: از این گونه تصاویر به صورت هفتگی به دست ما می رسد و تا به امروز موردخاصی میان آن ها رویت نشده است.

کشف دومین شمایل مریخی +عکس

وی ادامه داد: افرادی که این عکس ها را برای من ارسال می کنند در ابتدا بسیار هیجان زده هستند، چرا که تصورشان از شیء مشاهده شده یک جاندار یا حتی بخش هایی از یک ماشین است. اما این ها از قابلیت ذهن انسان در تصویر سازی از اشیا است، دقیقا مانند زمانی که افراد تصاویری را در ابر ها پیدا می کنند. 

کشف دومین شمایل مریخی +عکس

شاید هنوز هیچ سندی از زندگی بر روی مریخ موجود نباشد اما شما می توانید با جستجوی اینگونه عکس ها کمک بیشتری به روند پیدا کردن زندگی بر روی مریخ کنید،همچنین می توانید بخشی از قدرت پردازش سیستم خود که به آن نیاز ندارید را در اختیار SETI قرار دهید تا به پردازش سیگنال های رادیویی کمک کند.
برچسب ها: خرچنگ سنگ مریخ صراط