۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
به جز رییس

هیچ داوری عضو کمیته داوران نیست!

در حال حاضر در کمیته داوران فدراسیون فوتبال یک عضو با سابقه داوری در زمینه فوتبال به جز رئیسش ندارد.
کد خبر : ۲۵۱۸۰۲
صراط: با اعلام انصراف مسعود مرادی از حضور در کمیته داوران فدراسیون فوتبال این کمیته خالی از اعضای فوتبالی بین المللی شده است. زیرا هدایت الله ممبینی هم که نایب رئیس کمیته داوران بوده در یک ماه اخیر در جلسات این کمیته شرکت نکرده و به نظر می رسد او نیز قصد دارد به زودی از سمتش در این کمیته انصراف بدهد.

در حال حاضر اعضای کمیته داوران عبارتند از: رامین حقیقی که داور فوتبال ساحلی بوده، صدرالدین موسوی داور سابق فوتسال، حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران که هیچ وقت داور بین المللی نبوده است و فریدون اصفهانیان که رئیس این کمیته است.

کمیته داوران فدراسیون که باید نقش سیاست گذاری و تصمیم سازی های کلان در داوری فوتبال را داشته باشد در حال حاضر کمیته وزینی در امر فوتبال محسوب نمی شود و فقط اصفهانیان در این کمیته یک داور بین المللی و باسابقه فوتبال است.

به نظر می رسد در فوتبال ما همچنان چالش اصلی بین کمیته داوران و دپارتمان داوری که مسعود عنایت ریاستش را برعهده دارد ادامه خواهد داشت.

فصل گذشته این چالش وجود داشت و کمیته و دپارتمان داوری اختلاف های زیادی داشتند که در نهایت باعث کناره گیری حسین عسگری از ریاست دپارتمان داوری شد.
منبع: فارس