۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی با یونان

تلویزیون رژیم صهیونیستی از رزمایش مشترک هوایی این رژیم با نیروهای هوایی یونان خبر داد و اعلام کرد که این رزمایش دو هفته به طول مینجامد.
کد خبر : ۲۵۱۸۰۵
صراط: تلویزیون رژیم صهیونیستی از رزمایش مشترک هوایی این رژیم با نیروهای هوایی یونان خبر داد و اعلام کرد که این رزمایش دو هفته به طول مینجامد.

سایت شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این مانور اولین رزمایش با هلی کوپترها نوع "یسعور" پس از حادثه سقوط هلی‌کوپترهای رژیم صهیونیستی در جریان رزمایش در رومانی است.

این رزمایش با مشارکت نیروی هوایی اسرائیل و یونان و مشارکت چند فروند هلی کوپتر اسرائیلی نوع "یسعور" صورت می گیرد و دو هفته به طول مینجامد.

این رزمایش پس از اجرای موفقیت‌آمیز رزمایش جنگنده‌های "اسرائیل و یونان" در ماه‌های گذشته که در آن نحوه مواجهه با سامانه‌های دفاع هوایی "اس 300" شبیه سازی شد، صورت می‌گیرد.

سایت شبکه دو تلویزیون یونان این رزمایش را "بزرگترین رزمایش رژیم صهیونیستی بر فراز دریا" توصیف و اعلام کرد که طی دو هفته گذشته هلی کوتپرهای ارتش اسرائیل در کنار هلی کوپترهای یونان آموزش دیدند و رزمایش نجات خلبان شبیه سای شده و همچنین عملیات اوج گیری در مناطق جغرافیایی به ویژه کوهستان‌های مرتفع که اصلا چنین مناطقی در سرزمین‌های اشغالی وجود ندارد، شبیه سازی شدند.

این سایت در ادامه افزود: این رزمایش به عنوان بخشی از برنامه‌های همکاری بین المللی نیروی هوایی تل‌آویو در سال 2015 انجام شد و در آن هلی‌کوپترهای جنگی نوع "آپاچی" چند فروند هلی کوپتر "یسعور" و نیز هواپیماهای جاسوسی برای آموزش نحوه جمع آوری اطلاعات و هدایت هلی کوپترها شرکت داده شدند.
منبع: ایسنا