۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

توضیح مهتاب کرامتی درباره نقش زن افغانی

بازیگر فیلم سینمایی مزارشریف گفت: پس از تمرین‌های زیاد و مکرر پذیرفتم نقش زن افغانی را در مزارشریف بازی کنم و نخستین فیلمی است که گویش متفاوت داشتم.
کد خبر : ۲۵۱۸۲۰
صراط: بازیگر فیلم سینمایی مزارشریف گفت: پس از تمرین‌های زیاد و مکرر پذیرفتم نقش زن افغانی را در مزارشریف بازی کنم و نخستین فیلمی است که گویش متفاوت داشتم.

مهتاب کرامتی امروز در حاشیه مراسم افتتاح سینما زیتون رودبار در رودبار با ابراز خرسندی از افتتاح تنها سیمای رودبار اظهار کرد: امیدوارم تمام سینماهای تعطیل شده مانند سینمای رودبار بازگشایی و احیا شوند.

وی درباره فیلم‌های اکران خود گفت: فیلم عصر یخ‌بندان در حال اکران است و قرار است مزارشریف نیز اکران عمومی شود.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از اکران فیلم مزار شریف در سینمای رودبار خرسند بود و افزود: این فیلم برای نخستین بار در شهر زیبای رودبار و گیلان به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک کاری پیش آمده است، تصریح کرد: همه تمایل دارند فیلم‌ها را اکران کنند.

کرامتی از تهیه مستند ماندلا خبر داد و تصریح کرد: برای سال آینده مستند زندگی ماندلا قطعی شده و بنده راوی آن هستم.

وی فعالیت سینمایی خود را محدود و معدود خواند و ادامه داد: بازیگر پرکاری نیستم اما تاکنون کارهایی مانند کمک به یونسکو انجام داده‌ام.

بازیگر فیلم سینمایی مزار شریف درباره توقع خود از مسئولان گفت و متذکر شد: از مسئولان توقع دارم هر کس در مسیر سازندگی سینما بتواند گام‌هایی بردارد.

وی سازندگی را مشکل اما خراب کردن را آسان دانست و خاطرنشان کرد: به عنوان کسی که در عرصه تهیه کنندگی تازه فعالیت خود را آغاز کرده‌ام می‌گویم وقتی با وجود سختی در تهیه فیلم با استقبال مردم مواجه می‌شویم خستگی از تن بیرون می‌کنیم.

کرامتی نسبت به تمام فیلم‌های خود ابراز علاقه کرد و درباره نقش متفاوت خود در مزار شریف گفت: در مزار شریف باید نقش یک زن افغانی با گویش متفاوت را بازی می‌کردم و این کار به نوعی برای من دلهره‌آور بود.

وی افزود: پس از آموزش و تمرین‌های زیاد و مکرر پذیرفتم نقش مذکور را بازی کنم و نخستین فیلمی است که گویش متفاوت داشتم.

بازیگر سینمای ایران امیدواری سینماگران جوان را مهم خواند و خاطرنشان کرد: کمبود امکانات در همه جا وجود دارد اما این کمبودها نباید مانع از ادامه راه شود.

وی تعداد فیلم و سریال خود را حدود 34 فیلم و سریال عنوان کرد و متذکر شد: تمام فیلم‌های خود را دوست دارم.

به گزارش فارس، فیلم «مزار شریف» چهارمین ساخته سینمایی عبدالحسن برزیده پس از 11 سال دوری از سینما است.

مزار شریف داستان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت 10 تن از کارکنان کنسولگری ایران شد و...

فیلم مزار شریف با حضور عوامل تهیه و کارگردان و تعدادی از بازیگرانش در سینما زیتون رودبار اکران شد.
منبع: فارس