۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳

آخرین اخبار از حادثه قتل شب قدر یاسوج

رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس کهگیلویه و بویراحمد در مورد علت قتل شب قدر شهر یاسوج توضیح داد.
کد خبر : ۲۵۱۸۳۵

صراط: ظهر امروز در نشست پلیس و رسانه‌ها یکی از سئوالات خبرنگاران از فرماندهان نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اظهارات فرماندهی انتظامی این استان در ارتباط با علت قتل شب قدر امسال شهر یاسوج بود.

در این نشست، یکی از خبرنگاران مدعی اظهارات دوگانه فرماندهی انتظامی این استان در خصوص علت این قتل و ماهیت امر به معروف و نهی از منکر بودن آن شد.

در ادامه غلامرضا فلاحی رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هرگز در مصاحبه‌های خود به ماهیت امر به معروف و نهی از منکر بودن و یا هر ماهیت دیگر این حادثه اشاره‌ای نکرده است، افزود: سردار غلامزاده فرمانده انتظامی استان تنها شرح ماجرای حادثه شب قدر را برای خبرنگاران تشریح کردند و در سخنان خود به هیچ وجه از ماهیت قتل و احیانا ماهیت امر به معروف و نهی از منکر بودن آن اشاره‌ای نکردند.

وی با ارجاع خبرنگاران به اظهارات فرماندهی انتظامی استان در نشست خبری 20 تیرماه سال جاری گفت: سردار غلامزاده در آن نشست تصریح کردند که تشخیص امر به معروف و نهی از منکر بودن حادثه نه بر عهده پلیس بلکه بر عهده مراجع قضایی است و پلیس در این خصوص اظهار نظری نمی‌کند.

 یادآوری؛

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار غلامعباس غلامزاده در تاریخ 20 تیرماه سال جاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصل ماجرای قتل از این قرار است که در ساعت 2 بامداد شب قدر امسال دو نفر خانم پیاده از میدان جانبازان به سمت میدان عدل یاسوج در حال حرکت بودند، ابتدا یک سواری پراید از آن‌ها درخواست سوار شدن می‌کند که خانم‌ها امتناع می‌کنند و از این به بعد دیگر سرنشینان پراید نقشی در ماجرا ندارند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: اما در همین حین دو نفر دست‌بردار این خانم‌ها نمی‌شوند و به دنبال آن‌ها می‌روند و پس از آن‌که سوار خودروی سمند سفید رنگ خود می‌شوند باز قضیه را ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: در همان حین، 5 نفر که یکی از آن‌ها مرحوم تیموری بوده در بلوار نشسته بودند که با دیدن این ایجاد مزاحمت توسط سرنشینان سمند، مرحوم تیموری از جای خود برخاسته و به سمت خودروی مزاحم می‌رود.

غلامزاده اظهار کرد: در این بین نوعی درگیری بین آن‌ها ایجاد می‌شود و حتی مرحوم تیموری با جسمی به خودروی سمند می‌کوبد و به آن‌ها می‌گوید چرا ایجاد مزاحمت می‌کنید.

وی افزود: خودروی سمند بعد از 20 تا 25 دقیقه در حالی که ضاربین شماره خودروی خود را دستکاری کرده بودند برمی‌گردد و با تفنگ ساچمه‌زنی افراد حاضر در بلوار از جمله مرحوم تیموری را مورد هدف گلوله قرار می‌دهند.

منبع: فارس