۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴

نتانیاهو: من صلح‌طلبم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نتایج پایانی مذاکرات هسته‌ای با ایران را «بسیار خطرناک» خواست و خواستار مخالفت با آن شد.
کد خبر : ۲۵۱۸۷۶

صراط: «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس ویدئویی با یهودیان امریکا توافق هسته‌ای  با ایران را توافقی بسیار خطرناک خواند.

نتانیاهو در این کنفرانس ویدئویی که سه سازمان حامی رژیم صهیونیستی به نامهای «دوستان آمریکایی لیکود»، «کنفرانس روسای سازمان‌های اصلی یهودی آمریکا» و «فدراسیون‌های یهودی» آن را ترتیب داده بودند بار دیگر با تکرار ادعاهای اثبات‌نشده دلایل خود برای مخالفت با برجام را مطرح کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ایران با توافق فعلی می‌تواند به سلاح‌های اتمی دست پیدا کند خاطرنشان کرد شهرک‌نشین‌های اسرائیلی نیز با آن مخالفند.

نتانیاهو اظهارات روزهای گذشته مقامات و رسانه‌های آمریکایی که مخالفان توافق هسته‌ای را جنگ‌طلب خطاب کرده بودند را رد کرد و این دیدگاه را «اشتباه» خواند.

وی اضافه کرد: «ما خواستار جنگ نیستیم. ما خواستار صلح هستیم.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد دلیل اصلی مخالفتش با نتایج پایانی مذاکرات هسته‌ای، این است که می‌خواهد از جنگ پیشگیری کند.

او گفت: «من با آن مخالفم چون می‌خواهم از جنگ جلوگیری کنم. اما این توافق به جنگ ختم می‌شود.»

رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه قلمداد می‌شود و با حمایت‌های آمریکا و کشورهای غربی از امضای هر گونه پیمان بین‌المللی برای نظارت بر برنامه تسلیحاتی خود امتناع کرده است.

«نتانیاهو» خطاب به مخالفان خود خواست که با نتایج پایانی مذاکرات ایران مخالفت کنند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه گنجاندن چه مفادی در توافقنامه هسته‌ای این رژیم را به حمایت از آن ترغیب می‌کند گفت که رفع تحریم‌ها باید به تغییر رفتار ایران در خاورمیانه پیوند زده شود.

منبع: فارس