۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵

تشییع شهید مدافع‌حرم در ملارد +تصاویر

پیکر یکی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) تشییع و در قطعه شهدای امام‌زاده بی‌بی سکینه (س) صفادشت به خاک سپرده شد.
کد خبر : ۲۵۱۸۹۴

صراط: عصر امروز پیکر یکی از شهدای افغانستانی مدافع حرم حضرت زینب (س) تشییع و در قطعه شهدای  امام‌زاده بی‌بی سکینه (س) صفادشت شهرستان ملارد به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر محمد عطایی شهید مقاومت و مدافع حرم حضرت زینب (س) با حضور پرشور و گسترده مردم در شهرستان ملارد برگزار شد.

مراسم تشییع این شهید از ابتدای خیابان ولی عصر (عج) آغاز و با همراهی مردم در طی مسیری به سمت حرم حضرت بی بی سکینه (س) با حضور محسن رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد، حجت‌الاسلام ملکی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد، ائمه جماعات، و مسئولان بخش صفادشت تشییع شد.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد در این مراسم اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما طی مسیر و ادامه دادن راه این شهیدان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضاعلی متهور‌ملکی با اشاره به امنیت حاصل از ایثار شهیدان برای کشور بنیان کرد: امروز اگر امنیت داریم و با آرامش زندگی می‌کنیم، بدانیم آن را مدیون خون شهیدان هستیم.

وی با اشاره هدف والای مدافعان حرمین شریف اظهار کرد: شهدای مدافع حرم مانند شهدای کربلا که در مسیر دفاع از پسر پیغمبر، در مسیر دفاع از حرم آل‌الله به شهادت رسیدند، جان خود را در مسیر دفاع حرم حضرت زینب (س) تقدیم کردند.

متهور‌ملکی افزود: آنها راهی رفتند که شهدای کربلا رفتند، راهی رفتند که امام حسین (ع) ترسیم کرده بود.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد با اشاره به لزوم ادامه راه شهیدان اظهار کرد: امروز من و شما هم وظیفه‌ای جز حرکت در مسیر شهیدان نداریم.

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهیدان تشریح کرد: در وصیت‌نامه شهیدان سه وصیت مشترک وجود دارد که شهیدان به آن تاکید داشتند، وصیت اول همه شهیدان دفاع و حمایت از ولی فقیه است. آنها وصیت دارند مبادا مردم از امام و ولی فقیه جا شوید، شهید محمد عطایی در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید.

متهور‌ملکی تصریح کرد: دومین وصیتی که در وصیت‌نامه همه شهیدان می‌بینیم لزوم دفاع از نظام مقدس انقلاب اسلامی است و سومین وصیتی که همه شهیدان دارند رعایت عفت و پاک‌دامنی است. شهیدان ما اگر عفیف و پاک‌دامن نبودند شهید نمی‌شدند.


منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز