۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

کوثری: آمریکا پاسخش را در رزمایش بگیرد

کوثری گفت: نیروهای نظامی ما همانند آمریکایی‌ها اهل شعار نیستند و آنچه را که بگویند به آن عمل کرده و پاسخ لازم را به آمریکایی‌ها خواهند داد.
کد خبر : ۲۵۱۹۳۲
صراط: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نیروهای مسلح کشورمان طبق جدول زمان‌بندی رزمایش موشکی برگزار می‌کنند، گفت که آمریکایی‌ پاسخ تهدیداتش را در رزمایش بگیرد.

محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تهدید ایران از سوی آمریکا به حمله نظامی، گفت: شعار دادن و رجز خواندن مقامات آمریکایی در حمله نظامی به ایران نشان دهنده ترس و وحشت آنها از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در غیر این صورت دلیلی برای این همه رجزخوانیشان وجود نداشت.

وی با بیان اینکه این اظهارات مقامات آمریکایی در حد یک جنگ روانی بیش نیست و نیروهای مسلح به خوبی آنها را می‌شناسند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها از ضرباتی که در منطقه از جمهوری اسلامی ایران متحمل شده‌اند نمی‌توانند کمر راست کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران بنا به جدول زمان‌بندی خود رزمایشی‌هایی را برگزار می‌کنند و هیچ‌گاه تحت تاثیر فضاسازی مقامات آمریکایی که طبل توخالی بیش نیست قرار نمی‌گیرند و در این رزمایشی‌ها قدرت خود را به غربی‌ها و به ویژه آمریکا نشان می‌دهند.

کوثری در پایان گفت: نیروهای نظامی ما همانند آمریکایی‌ها اهل شعار نیستند و آنچه را که بگویند به آن عمل کرده و پاسخ لازم را به آمریکایی‌ها خواهند داد.
منبع: فارس