۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

سه مهاجم برتر فوتبال ایران از نگاه طارمی

بهترین مهاجم فوتبال ایران در فصل گذشته گفت: این پرسپولیس و این بازیکنان باانگیزه‌اش حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
کد خبر : ۲۵۱۹۴۰
صراط: مهدی طارمی در خصوص وضعیت خودش پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت:بازی اول را به دلیل محرومیت از دست دادم اما اکنون آمادگی کامل دارم تا درصورت صلاحدید کادرفنی برای تیمم به میدان بروم و امیدوارم بتوانم تاثیرگذار باشم.

وی در خصوص اینکه این فصل ترافیک در خط هافبک و حمله پرسپولیس زیاد است گفت: من اتفاقا از این رقابت استقبال می کنم و همین رقابت به بالا بردن سطح فنی تیم کمک می کند. این پرسپولیس و بازیکنان با انگیزه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. طراوت و شادابی تیم در هفته اول هم به خوبی مشهود بود.

طارمی در خصوص برخی اعتراضات در مورد انتخابش به عنوان بهترین مهاجم لیگ چهاردهم گفت:دست همه کسانی که به من رای دادند و کسانی که اکنون منتقد این انتخاب هستند را می بوسم و امیدوارم به درجه ای برسم که انتخابم در هر زمینه ای با تایید همگان همراه باشد. قطعا نه انتخاب رای دهندگان از سر دوستی بوده و نه انتقاد عزیزان از سر دشمنی. کسانی مثل ادینهو و شهباززاده بی تردید مهاجمان خوبی بوده و هستند اما من در مقام انتخاب نیستم و کسان دیگری این انتخاب را انجام دادند.

طارمی در مورد اینکه اگر قرار بود او بهترین مهاجم را انتخاب کند به چه کسی رای می داد تصریح کرد: بهترین مهاجم یعنی علی دایی. یعنی مرحوم غلامحسین مظلومی و فرشادپیوس. کسانی که در این سطح باشند بهترین مهاجم از نظر من هستند.

وی در مورد بازی با استقلال خوزستان گفت: تیم های عبدالله ویسی همیشه فوتبال خوبی بازی می کنند و این می تواند کار ما را راحت کند زیرا تیم مقابل اهل ضد فوتبال نیست اما از طرف دیگر کار سختی داریم چون بازی با این تیم در اهواز کار ساده ای نخواهد بود. گرما و رطوبت هوا و احتمالا مشکلات زمینی هم به جنگ ما می آیند ولی راه دیگری غیر از برد نداریم.

طارمی در مورد وضعیت دوست صمیمی اش احمد نوراللهی اظهار داشت:خوشبختانه روند درمانی احمد به خوبی سپری می شود و آرام آرام خودش را به تیم می رساند. بازگشت احمد به وضعیت مطلوب قطعا به تیم کمک خواهد کرد.

او در پایان درخصوص توهین برخی در شبکه های مجازی به محسن بنگر گفت: شک ندارم آنهایی که توهین کردند هوادار پرسپولیس نبودند. هوادار پرسپولیس بهتر از هر کسی می داند که محسن بنگر با پای مصدوم در روزهای پایانی فصل قبل کنار تیمش بود و بی دلیل لقب با تعصب را نگرفته است.
منبع: فارس