۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

زاکانی پاسخ تکذیب صالحی را داد/ او را با نمایندگان رودررو می کنم تا به‌خاطر بیاورد که چه گفته است

«من با برخی دوستان نماینده هم که در آن جلسه حضور داشتند صحبت کردم که آنها هم از عبور آقای صالحی از بیانات خود اظهار تعجب می‌کردند.»
کد خبر : ۲۵۱۹۴۴
صراط: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آقای صالحی اظهارات خود را در مورد توافق در یک جلسه با حضور تعدادی از نمایندگان مطرح کرد که هنگام حضور وی این نمایندگان را با رئیس سازمان انرژی اتمی رو در رو می‌کنم تا به خاطر بیاورد که چه گفته است.

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکذیب اظهاراتش از سوی رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: آقای صالحی در سخنرانی خود نگفتند که دعا کنید تا توافق حاصل نشود بلکه در یک جلسه‌ای که تعدادی از نمایندگان از جمله بنده در آن حاضر بودیم این موضوع را مطرح کردند.

وی افزود: آقای صالحی در آن جلسه به ما گفتند که بروید دعا کنید تا آمریکایی‌ها مسیر مذاکرات را به هم بزنند برای اینکه از نظر ایشان چهارچوب توافق از خطوط قرمز عبور کرده بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه رئیس سازمان انرژی اتمی می‌خواهد با یک بیان کلی از اظهارات قبلی خود عبور کند حرف دیگری است اما انشاءالله در زمان حضور ایشان در مجلس آن تعداد از نمایندگانی که در جلسه حضور داشتند را به محضر ایشان می‌برم تا به خاطر بیاورند که آن نکات را در مورد توافق خود ایشان گفته‌اند.

«من با برخی دوستان نماینده هم که در آن جلسه حضور داشتند صحبت کردم که آنها هم از عبور آقای صالحی از بیانات خود اظهار تعجب می‌کردند.»

وی در پایان گفت‌وگوی خود خاطرنشان کرد: بنده ضروری نمی‌دانستم این سخنان را بیان کنم اما چون می‌خواهم درباره مسائل فنی سخن بگویم اظهارات آقای صالحی را تکذیب و توضیحاتم را ارائه دادم تا همگان هم از حقیقت ماجرا مطلع شوند و هم تاثیری بر نقدهای فنی و منطقی آینده ما نداشته باشد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط زاکانی صالحی