۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
مصلحی:

آمریکا می‌خواهد نفرت مردم ایران از خودش را به سمت فرانسه سوق دهد/ آل سعود به دنبال القای این شعار به مردم ما بود که فرزند کمتر زندگی بهتر دارد

وزیر سابق اطلاعات گفت: آمریکا می‌خواهد با یک طرح حساب شده و دقیق نفرت مردم ایران را از آمریکا به سمت فرانسه سوق دهد.
کد خبر : ۲۵۱۹۵۶
صراط: وزیر سابق اطلاعات گفت: آمریکا می‌خواهد با یک طرح حساب شده و دقیق نفرت مردم ایران را از آمریکا به سمت فرانسه سوق دهد.

حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در گفت‌وگو با بسیج فرهنگیان در تبیین اسلام آمریکایی گفت: اسلام آمریکایی به فرموده امام خمینی(ره) اسلام نکبت، اسلام حاکمیت سرمایه داری، اسلام سلطنتی و اسلام مرفهین بی درد می باشد و مروجین این اسلام سرمایه داران و مستکبران هستند.

مصلحی از تلاش گسترده سرویس های جاسوسی استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سرویس های جاسوسی برای رسیدن به اهداف پلید خود از از حربه های مختلفی استفاده می کنند که استفاده از خواص و نظرسنجی درباره نیاز های مردم از جمله مهم ترین آنها است که لازم است همه ما درباره این خطرات هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تشییع جنازه شهدای غواص تمام محاسبات سرویس های جاسوسی بیگانه را بر هم زد اظهار داشت: هدف دشمن از تحریف اصل انقلاب آغاز سناریوی تغییر نظام و ایجاد تردید در گفتمان انقلاب اسلامی برای نسل جدید انقلاب و تحریف جمله مستضعفان برای این  نسل است که محاسبات آنها با تشییع جنازه شهدای غواص به شدت بهم خورد.

وزیر سابق اطلاعات به حربه های دشمن در بحث تحریف انقلاب در دوران سازندگی اشاره کرد و افزود: در دوران سازندگی دشمن تفکر سازندگی را همانند تفکر سرمایه داری معرفی کرد و همه تلاش خود را کرد تا تفکر سازندگی را در کشور به شدت تحریف کند.

مصلحی در تبیین تلاش دشمن در تحریف انقلاب در دوره اصلاحات تاکید کرد: در این دوره نفی و انکار اندیشه امام، نفی کارآمدی جمهوری اسلامی و نفی ولایت فقیه بزرگترین نقشه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب بود که متاسفانه در این راه به موفقیت هایی هم دست یافتند که با هوشیاری مقام معظم رهبری نقشه های آنها با شکست مواجه شد.

وی به تلاش دشمن در فتنه 88 برای تحریف انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: در این دوران شاهد بودیم که کینه ورزی از امام خمینی(ره) و شعار علیه اصل انقلاب و تلاش در تخریب روز قدس و اهانت کردن به امام به اوج خود رسید که با بصیرت مردم و نگاه تیزبینانه مقام معظم رهبری این فتنه عظیم نیز شکست خورد.

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه فرهنگیان بسیجی باید در برابر اتفاقات روز هوشیار باشند افزود: در دولت تدبیر و امید دشمن سعی دارد با القای کنار آمدن با آمریکا تحت عنوان کد خدا و تلاش برای فرسایشی نشان دادن نیروهای انقلابی و ارزشی و ربط دادن مشکلات معشیتی مردم با رفع تحریم ها زمینه را برای انحراف در اصل انقلاب فراهم کند که لازم است فرهنگیان بسیجی در این زمینه هوشیار باشند.

مصلحی با اشاره به اینکه 15 تا 20 درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم می باشد گفت: عاملی که سبب رفع این مشکلات می شود برطرف کردن نقدینگی در کشور و توجه ویژه به تولیدات داخلی است که با جرات می توان گفت تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی توجه به تولیدات  داخلی است.

وی به طرح دشمن برای کاهش نفرت مردم ایران از آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا می خواهد با یک طرح حساب شده و دقیق نفرت مردم ایران  را از آمریکا به سمت فرانسه سوق دهد که هوشیاری مردم و فرهنگیان بسیجی از یک طرف و خود فرانسوی ها از سوی دیگر این نقشه را با شکست مواجهه خواهد کرد.

وزیر سابق اطلاعات از تلاش های آل سعود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی  پرده برداشت و خاطرنشان کرد: آل سعود که در اصل همان یهودیت است در ابتدا با هزینه های فراوان به دنبال القای این شعار بود که فرزند کمتر زندگی بهتر دارد که متاسفانه در القای این تفکر به مردم ما موفق بود که لازم است جلوی گسترش این تفکر را در جامعه بگیریم.
منبع: فارس