۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

نماینده اردبیل: فرماندار آستارا تنبیه شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس اقدام قانونی و برخورد جدی را با این حرکت حق مسلم مسئولان استانی اعلام کرد و افزود:‌ ما خواستار تنبیه فرماندار آستارا هستیم تا دیگر به خود جرأت تعرض و جسارت را ندهد.
کد خبر : ۲۵۱۹۵۸
صراط: دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت:‌ باید فرماندار آستارا به دنبال اظهارات غیر‌موجه در حوزه گردنه حیران تنبیه شده و سخنانش مورد پیگیری قانونی قرار گیرد.

مصطفی افضلی‌فرد صبح امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری اردبیل اظهار کرد:‌ اقدامی که فرماندار آستارا در روزهای گذشته مبنی بر نصب تابلو بعد از تونل محور اردبیل – آستارا در روزهای گذشته انجام داده، اقدامی غیر‌قانونی بوده که قطعاً پیامدهای زیادی را به دنبال داشته است.

وی ناراحتی افکار عمومی را از این شرایط ایجاد شده یادآور شد و گفت:‌ این اقدام فرماندار آستارا بدون توجه به تقسیمات کشوری و تنها با هدف رنجش افکار عمومی انجام شده و سربسته خواسته‌اند تا اقداماتی را انجام دهند که قطعاً اجازه نخواهیم داد این اقدامات غیر‌قانونی به انجام رسیده یا عده‌ای بخواهند از آن به نفع خود سوء استفاده کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس اقدام قانونی و برخورد جدی را با این حرکت حق مسلم مسئولان استانی اعلام کرد و افزود:‌ ما خواستار تنبیه فرماندار آستارا هستیم تا دیگر به خود جرأت تعرض و جسارت را ندهد.

افضلی‌فرد بیان کرد:‌ از مسئولان استانی نیز انتظار می‌رود در چارچوب قانونی اقدام عملی را انجام داده و در دفاع از حریم استان در این محور مواصلاتی کوتاه نیایند.

* مسئولان آب منطقه‌ای در دفاع از حق‌آبه استان کوتاه آمده‌اند

وی به حق‌آبه استان از قزل‌اوزن و ارس اشاره کرد و گفت:‌ گزارش محرمانه‌ای داریم که حق‌آبه مردم استان بر خلاف منافع مردم این استان تقلیل یافته و آنچه که انجام شده است تخلفی آشکار بوده که قطعاً‌ به ضرر و زیان مردم استان خواهد بود.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل یادآور شد: بنده از حق‌آبه استان در هر دو حوزه آبریز دفاع خواهم کرد و با هر مسئولی که در این باب کوتاهی و قصور کرده برخورد جدی خواهد شد.

افضلی‌فرد تصریح کرد: در حالی که شمال، جنوب و مرکز استان به منابع آب نیاز دارد اصلاً منطقی نیست که عده‌ای بخواهند حق‌آبه این استان را نادیده گرفته و مردم این استان را از رسیدن به حق و حقوق خود محروم کرده یا متضرر کنند.

وی ادامه داد: قطعاً بنده به وظیفه قانونی خود به عنوان دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان عمل کرده و در این زمینه جلوی برخی از بی‌توجهی‌ها و نادیده گرفتن منافع استان را خواهم گرفت.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز