۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۴
لحظه شماری تا مشخص شدن نفوذی بعدی

واکنش سرآسیمه گنجی به شایعه نفوذی بودنش !

آن که دشنام می دهد، آن که دروغ می گوید، آن که بدون سند تهمت می زند، آنکه با لجن مال کردن دیگران ترور شخصیت می کند؛ دموکرات نیست و برای نظام دموکراتیک ملتزم به آزادی و حقوق بشر مبارزه نمی کند.
کد خبر : ۲۵۱۹۹
"صراط" - واكنش سرآسيمه گنجي به شايعاتي مبني بر نفوذي بودن وي در بين ضد انقلاب خارج نشين، گمانه هاي مربوط به همكاري اين كارمند سابق جمهوري اسلامي با وزارت اطلاعات را تقويت كرد.
به گزارش صراط نيوز، بعد از اجراي پروژه موفق نفوذ سردار مدحي بين ضد انقلاب خارج نشين كه منجر به شناسايي شبكه ها و عناصر كليدي برانداز و مخالف نظام مقدس جمهوري اسلامي گرديد، برخي گمانه ها از همكاري افراد ديگري همانند مهاجراني، كديور، گنجي، امير ارجمند ، محمد حسيني و... با وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي حكايت مي كرد.
در همين حال واكنش اكبر گنجي، يكي از كساني كه از نظر خارج نشينان در مظان اتهام همكاري با جمهوري اسلامي است ،گمانه هاي مربوط به نفوذي بودن وي را تقويت كرد.
بر اساس اين گزارش، وي با درج مقاله ايي در يكي از سايتهاي ضد انقلابي در واكنشي تلويحي به شايعات اخير پيرامون نفوذ وي از سوي دستگاه اطلاعاتي جمهوري اسلامي بين ضد انقلاب نوشت: دشنام دهی، دروغ گویی، تهمت زنی، ترور شخصیت و خیانتکار معرفی کردن را باید تعطیل کرد.
وي در اين مقاله با انتقاد از كساني كه بدون "شواهد و قراين كافي" ديگران را به خيانت متهم مي كنند و در سخني كه مي توان آن را فرار به جلو و تلاش براي رفع اتهام از خود تعبير كرد، افزود: تردیدی وجود ندارد که هدف اصلی وزارت اطلاعات و رسانه های اقتدارگرایان از پروژه ی مدحی، بدبین کردن مخالفان به یکدیگر و "متهم کردن بلادلیل" چهره هایی است که می توانند موثر باشند.
گنجي با ابراز نگراني از تخريب شخصيت كساني كه وي آنها را "شخصيت هاي ملي " ناميد و دشنام تهمت و ترور شخصيت ايشان، اظهار داشت: شرایطی پدید می آورند که در آن فضای ناسالم، تنها راه اثبات بی گناهی کشته شدن به دست "سربازان گمنام امام زمان" است. همه متهم اند تا وقتی کشته شوند.
وي همچنين با انتقاد از دروغ، تهمت بدون سند ، دشنام ، فحاشي و لجن مال كردن ديگران تصريح كرد: آن که دشنام می دهد، آن که دروغ می گوید، آن که بدون سند تهمت می زند، آنکه با لجن مال کردن دیگران ترور شخصیت می کند؛ دموکرات نیست و برای نظام دموکراتیک ملتزم به آزادی و حقوق بشر مبارزه نمی کند.
گفتني است بدنبال اجراي پروژه نفوذ سردار مدحي كه از قدرت دستگاه اطلاعاتي جمهوري اسلامي حكايت مي كند،بسياري از عناصر فعال و رسانه ايي خارج نشين از سوي ضد انقلاب به همكاري با جمهوري اسلامي با انگيزه هاي مختلف از جمله انگيزه مالي متهم شده اند.
همچنين عليرغم دلسوزي و مرثيه سرايي گنجي براي اخلاقيات و نصايح وي به رفقاي خود مبني بر پرهيز از اتهام و فحاشي، مقاله اخير وي كه مملو از فحاشي و اتهامات گوناگون به مقامات نظام مقدس جمهوري اسلامي است، در راستاي تلاش وي براي رفع اتهامات وارده از سوي ضد انقلاب خارج نشين به وي قابل ارزيابي است.
نظرات بینندگان
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۳
۸
اگر این نفوذی بود اخه ........... شذ........... به شما اجازه ی چاپ این مطلب رو میداد!!
راستی شماهمه جیره خوار برادر ............. هستید دیگه؟
به اقای ............. بگید یکم جیره واسه ماهم تعیین فرمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیا بهزیستی جیره تو بگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۱
۲
بعدا" معلوم میشه . این آقا هم نفوذیه ! حالا می بینید
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۴۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۰
۱
۱
گنجی شانس آورد آمریکاییها او را بجای اسامه بن لادن نگرفتند چقدر ایندو از هر نظر به هم شباهب دارند از قدیم می گفتند هر کس یک همزاد داره بفرما...جل الخالق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۰
۰
۰
بیچاره گنجی هرچی رشته بود پنبه شد:))