۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳
دبیر هیئت عالی گزینش:

جریان انحرافی در برابر ولی‌فقیه می‌ایستد اما مصر است که ارتباط پدر و فرزندی است

برداشت جریان انحرافی از مردم اشتباه بود، امام (ره) این مردم را به خوبی شناختند؛ امروز هم خلف صالح امام (ره) مقام معظم رهبری این مردم را به خوبی می‌شناسند؛ مقام معظم رهبری تعبیری دارند مبنی بر اینکه این مردم کور نیستند و می‌فهمند اما جریان انحرافی تصور دیگری نسبت به مردم داشت.
کد خبر : ۲۵۲۲۳

"صراط" حجت الاسلام والمسلمین ثمری که از حامیان ومبلغان جدی محمود احمدی نژادبود، اکنون به جرگه مخالفان جریان انحرافی پیوسته است.

حجت‌الاسلام علی ثمری که مشاور رئیس جمهور بود و هنوز دبیری هیأت عالی گزینش کل کشور را برعهده دارد،به افشاگری در باره برخی اطرافیان رئیس جمهور پرداخته است.

به گزارش صراط نیوز گفت وگوی وی  با خبرگزاری فارس به شرح زیر است:

* در جلسه‌ای بنده پیشنهاد دادم با توجه به اینکه پرونده "سرپرست هسته گزینش نهاد ریاست جمهوری " در قوه قضائیه مفتوح بوده و این فرد دارای حواشی است، مجددا برای صلاحیت وی استعلام شود.

*باید از وزارت اطلاعات در خصوص وی استعلام شود لذا با طی شدن مسیر قانونی، اگر هیأت مرکزی اقدام نکند بنده خودم راسا به این موضوع ورود پیدا کرده و عذر او را می‌خواهم.

* بنده را از مسئولیت ستاد غدیر نهاد ریاست جمهوری، ستاد نماز نهاد و مسئولیت تخلفات اداری مدیران عزل کردند.

*جریان انحرافی را که بعدها مطرح شد بنده یک سال و نیم قبل شناخته و به طرز تفکراتشان پی برده بودم از این رو عنوان کردم که این طرز تفکر را قبول ندارم چرا که ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری جزء اصول باطنی و دینی این جریان قرار ندارد.

* وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند مصلحت نیست که برخی کارها انجام گیرد این جریان با بی‌توجهی کارهای خود را انجام می‌دهد. کسی که با ولایت فقیه ارتباط اعتقادی داشته باشد باید هرچه ولیّ امرگفت، چشم بگوید.

*چرا وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند کاری به صلاح نیست جریان انحرافی به جای عمل نکردن به آن در برابر ولی‌فقیه می‌ایستد و عکس‌العمل‌هایی را که نباید انجام دهد، از خود نشان می‌دهد؛ اما در عین حال مصر است که ارتباط پدر و فرزندی است؛ انتهای ارتباط پدر و فرزندی پدر طالقانی به وجود می‌آید که از اردوگاه اشرف سر در آوردند و ما با صراحت این را مطرح کرده و هیچ ابایی نداریم، در حال حاضر هم اگر سکوت کرده‌ایم به دلیل فرمایش رهبر انقلاب است.

*وقتی شخصیت بی‌بدیلی مثل حضرت آقا مطلبی را مصلحت نمی‌بینند نباید با دهن‌کجی، یک آدم معلوم‌الحال و مجهول‌الهویه را کنار دست خود علم ‌کنیم؛ انجام این کار چه معنی دارد؟

* برداشت جریان انحرافی از مردم اشتباه بود، امام (ره) این مردم را به خوبی شناختند؛ امروز هم خلف صالح امام (ره) مقام معظم رهبری این مردم را به خوبی می‌شناسند؛ مقام معظم رهبری تعبیری دارند مبنی بر اینکه این مردم کور نیستند و می‌فهمند اما جریان انحرافی تصور دیگری نسبت به مردم داشت.

*سی‌دی ظهور با محور سوء‌استفاده از عواطف پاک مردم که از سوی جریان انحرافی انتشار یافت به دلیل برداشت غلطی بود که این جریان از مردم داشتند؛ این‌ها وقتی اجتماع مردم را در سفرها می‌دیدند برداشت غلطی پیدا کرده و دچار توهم شده بودند؛ اما با مواضع و برخوردهایی که داشتند و عکس‌العمل‌هایی که از خود نشان دادند، مردم به خوبی متوجه انحراف آنها شدند.

* در دولت نهم و قبل از انتخابات دولت دهم جلسه‌ای در وزارت کشور گذاشته شد و این جریان طرفدارهای خود را دعوت کرد؛ هنگامی که رئیس‌جمهور با این آدم معلوم‌الحال وارد شد جماعتی از مردم شعار ‌دادند "فلانی حیا کن، احمدی را رها کن " این‌ها کدهایی بود که از ناحیه مردم داده شد اما آنها تصورات دیگری داشته و عجب و توهم بسیاری آنها را گرفته بود؛ البته بنده خدا را شاکرم که تا آخرین روز حضور در مقام امام جماعت نهاد تمام این موارد را بدون استثناء تذکر دادم.

*بارها به مسئولان دولتی گفتم مراقب باشید بلایی که سر بنی‌صدر آمد سر شما نیاید، ۱۱ میلیون رأی بنی‌صدر را بیچاره کرد مواظب باشید این ۲۴ میلیون هم پوست خربزه زیر پای شما نشود.

* بارها در موعظه‌های نماز جماعت در دفتر ریاست جمهور عرض کردم که امروز سوال از شما این است که پای شعارهای دینی‌ای که داده‌اید تاچه اندازه ایستاده‌اید، اکنون سوال مردم از من این است که چرا دولت عدالت محور، ارزشمدار، عدالت مدار و سینه چاک حضرت ولی عصر(عج) اجازه داده در محل استقرار قوه مجریه افراد بدنام تردد کنند و کادو بگیرند؛ اگر این اتفاق نیفتاده، بگویید نیفتاده و اگر اتفاق افتاده بگویید که چرا رخ داده است؛ اگر توجیهی دارید مردم را توجیه کنید؛ متأسفانه جوابی در این باره داده نشد و بعد از مدتی نماز جماعت نیز تعطیل شد.

*بنده بارها اعلام کرده بودم که هر وقت من را نخواستید بگویید تا دیگر نیایم؛ اما آنها جرأت این کار را نداشتند چون در پشت پرده مسائلی دارند که شاید نگران رو شدن آنها باشند.

* از مهر ماه سال گذشته قراردادم تمدید نشده و طبق گفته معاون اداری مالی و نیروی انسانی نهاد نامه‌های درخواستی جهت تمدید قرارداد که به کمیسیون ویژه ارجاع می‌شود از طرف مسئول قبلی و فعلی نهاد بدون پاسخ مانده. باز هم می‌گویم مادامی که نگویند نباشید با توجه به حکمی که در این مسئولیت برای بنده صادر شده و محدودیت زمانی ندارد به وظیفه خود عمل می‌کنم و با تمام مشکلاتی که به وجود آورده‌اند، ایستادگی می‌نمایم.

* اتفاقی که در وزارت خارجه افتاد این بود که فرد معلوم‌الحال مجهول‌الهویه‌ای که عنصر حلقه به گوش اینها است و به هیچ چیز اعتقاد ندارد به عنوان معاون اداری مالی معرفی شد و افتخار می‌کنم سه سال قبل جهت عضویت در هیأت مرکزی گزینش میراث فرهنگی این عنصر را رد صلاحیت کردیم.

* آقای فرحی فردی فرهیخته، انقلابی و متدین در وزارت خارجه است. وی معاون متکی و دبیر هیأت مرکزی گزینش نیز بود و با حساسیت خاصی با توجه به حساسیت وزارت امور خارجه کارهایش را انجام می‌داد و بنده همین جا از زحمات ایشان تشکر میکنم و از اینکه مقابل جریان انحرافی ایستاد و اجازه ورود و جذب افرادی خارج از چهارچوب قانون را نداد سپاسگزارم هر چند این مقاومت منجر به کنار زدن ایشان شد.

* برکناری آقای فرحی به دلیل پایداری در امر گزینش نیروهای اسلامی و صالح در مقابل جریان انحرافی بود؛ که این جریان افرادی را روی کار می‌آورد که بدون چون و چرا چشم بگویند.

* بنده در نامه‌ای به احمدی‌نژاد این موضوع را مطرح کردم که صفا، صمیمت، ایثار و از خودگذشتگی و سینه‌چاکی در برابر ولایت و دین، جای خود را به تملق، چاپلوسی، دروغ، تهمت و ظاهرسازی داده است .

* یک طلبه سبک‌سر را به عنوان امام جماعت مسجد نهاد قرار دادند.وقتی وارد مسجد شدم و این طلبه را در محراب دیدم، به سرعت برگشتم و از آن روز به بعد جهت حفظ مصالح، دیگر در مسجد حاضر نشدم.

* برخورد با تخلفات اداری مسئولان ارشد قوه مجریه مجموعه‌ای بود که در دولت نهم در نهاد به وجود آمد، و مسئولیت هیأت تخلفات نیز بعهده بنده گذاشته شد.انصافا کارهایی که در این دولت انجام شده چشمگیر و قابل تقدیر است؛ از این رو به مدیرانی که به آنها اتهام زده شد رسیدگی شد که تعداد قابل توجهی از پرونده‌ها تبرئه و تخلفات برخی از مدیران نیز محرز شد ولی جالب اینکه بعضی از افرادی که تخلفات آنها محرز شده بود، به محض برکناری بنده بلافاصله دوباره بر سر کارهای خود بازگشتند. روش و کار این جریان همین است از ابتدا هم به همین شکل بود اما بستر برای آنها فراهم نشده و این تصور را داشتند که با این خدمت‌رسانی، مردم دیگر حقیقت‌ها را نمی‌بینند.

* اگر بخواهیم بر اساس ولایتمداری و ولایت‌پذیری عمل کنیم باید گفت اتمام حجت‌ها صورت گرفته است، تذکرات لازم داده شده است و بایستی با درایت امور مدیریت شود. جریان انحرافی نقطه نظرات علماء و فرهیختگان جامعه را می‌داند تذکرات لازم هم از ناحیه متولیان امور فرهنگی عموماً و خاصه رهبری عزیز گرفته است و تا جایی که بنده اطلاع دارم به اندازه کافی تبیین حدود شده است و چیزی ناگفته نمانده و من بعد هر آنچه پیش آید شاکله فکری این مجموعه است.

*متولی جریان انحرافی فردی با عقبه صفر است که تعدادی از اعضای خانواده وی منافق بوده و اعدام شده‌اند.

* این جریان متأسفانه از نعمت صداقت بی بهره است . جریان انحرافی، یک جریان بی‌بته و بی‌ریشه است که یک مشت افراد متملق، چاپلوس و نان به نرخ روز خور را دور خود جمع کرده است.

* بودجه‌ای که برای جشن نوروز امسال خرج شد چندین میلیارد از پول کشور بود که دور ریخته شد؛ این جریان برای دستیابی به مکتب ایرانی در حالی تلاش می‌کند که کنار تک تک ستون‌های تخت جمشید میلیون‌ها خون انسانی که مارک برده داشتند مظلومانه ریخته شده آیا اینها امروز باید مایه افتخار ما شود؟ آیا پذیرفتنی است به گردن سرباز هخامنشی، نماد ۸ سال عزت، افتخار، شجاعت، عشق، وفا و دینداری یعنی چپیه را قرار داد؟

* بنده کدهایی دارم که می‌توان با قرار دادن آنها در کنار یکدیگر به نتیجه رسید که جریان انحرافی فراتر از سحر و جادو است.

نظرات بینندگان
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۶
۴
واقعاً با چنين جريان منحرفي چكار بايد كرد ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هیچی ممل جون شما خودشو اذیت نکن!
هوشنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
كامنتهاي طرفداران مشابه ابوجهل اين جريان منحرف رو نگاه بكن و بعد ببين اهل بيت چي از دست مردم بي بصيرت كوفه و ... كشيدن ! منتها الان ديگه اون زمان نيست كه اين افراد تعيين كننده باشن و فرزند حضرت زهرا س تنها بمونه ، چنان تودهني بهشون مي زنيم كه نتونن بلند بشن !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این هوشنگ و ممل چه می کنن با این کامنتاشون!
حداقل اسماتون یه ذره متفاوت باشه تا شک نکنیم!
منتقد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به اذن خدا طومارش در هم پيچيده ميشه ... خواهيم ديد
غلام (جا .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هر چي كه بار مهران كپك ميكنيم بار اونام بكنيم !!
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
غلام جان اوایل واقعاٌ فکر میکردم گله دار یا یه چیزی توی این مایه ها باشی !!!!!! متاسفم که این رو میگم ، اما اولا به نظر می رسه حقیر رو با بستگان و اقوام اشتباه گرفتی که به فکر بار کردن افتادی !!!!!!! ثانیا با این ادبیات که به کار می بری به نظر اشتباه کردم و احتمالا یکی از سران گله باشی !!!!! وگرنه حفظ حرمت آدم ها یکی از ارکان مباحثه و مجادله است .
البته می دونم که فردا در صدد تلافی بر خواهی اومد ولی به خاطر رعایت ادب در سایتی که این همه مخاطب داره ، قطعا از جوابگوئی به تو پرهیز خواهم کرد !!!!!!
از سه چیز باید پرهیز کرد - دیوار نیمه خراب - ............ و ...........
حق یار
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتی طرز صحبت این مهران و مهدی رو میبینم متوجه میشم که اینا با این شکل دفاع ظاهری از دکتر که با حرفهای بسیار زشتی صورت میدن هدفشون فقط تخریب دکتر هست بی ادب اینجوری دفاع میکنی از دکتر آدم کی هستی ؟ صراط ؟
بسيجي با بصيرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه آقا محمد طرفدار عدالت محور !! هيچ هم آدم صراط نيست ، يكي از خصوصيات جريان شما هتاكي و بي حرمتي هست به هر كسي ... واقعاً خجالت نميكشين چنين تفكرات مسخره و اجق وجق ؟؟ خجالت نميكشين از طرفداري جريان ضد ولايت فقيه ؟
تو هم يكي هستي مثل همونا حالا معلوم نيست چي هست تو كله ت خدا ميدونه !!!
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بقول آقا غلام اينا با روساشون بدرد همون كار ميخورن البته لياقت اون كار سالم و سلامت رو هم ندارن !! اگه غلام جان زحمت بكشه همونجا يه سميناري جلسه اي بذاره اينا واسه همون چهارپاها اين اراجيف رو سخنوري كنن ثواب كرده !!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۶
۸
اولا" که دستت درد نکنه حاج آقا که به دستور مقام رهبری عمل کردی به اختلافات دامن نزدی! و فقط انتحاری عمل کردی! دوما" مگر از خانواده کم کسانی در نظام منافق و توده ای و... اعدام شده؟ پسر رییس شورای نگهبان مگر اعدام نشده؟ سوما" کدوم مردم جریان انحرافی رو کشف و طرد کرده اند؟ اصولا" منظور شما از مردم چه کسانی هستند؟ البته که منظور از مردم همون هزار نفر حاضر در نماز جمعه است؟ نیست؟ یعنی اینها نظر کل مردم رو اعلام میکنند؟ چهارم اینکه آیا شما که اینهمه به گروه مخالف همواره و از هر طیفی که بوده ومخالف نظر شما بوده اند با تمام امکانات نظام وصدا وسیما وکلیه مطبوعات حمله کرده اید ولی اجازه نمیدهید همون مردمی که از نظر شما نزدیک انتخاباتها فهیم و دانا و قابلیت تشخیص دارند، نظراتشون رو بشنوند و همه چیزشان را میگیرید ونمیگذارید حرف بزنند و این یعنی که ازشون میترسید! کاش به فرمایش مقام عظمای رهبری احترام میگذاشتید و اینقدر دامن به آتش اختلافات نمیزدید واجازه میدادید عقلای نظام با دستورات رهبر بزرگوار کشور مشکلات رو حل کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باز افرين به غيرت وعدالت كسان ومسئولاني كه از اعدام فرزند منافقشن جلوگيري نكردند
فغان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۵
۴
با سلام تمام كساني كه با دست و زبان و قلم و سلاح خود از اح.... و دارودسته اش حمايت كردند حالا به تدريج درحال تبري و فاصله گرفتن از اين گروه هستند. جالب است كه نان به نرخ روز خوردن از اولين آموزه هاي سياستمداران ما شده . قلم به مزدي بيداد ميكند . ادعاي اسلام مارا خفه كرده . خدا عاقبت مارا ختم به خير نميكند تا مادامي كه خودمان بخواهيم و تلاش كنيم . نابرده رنج ...... دروغ و ريا و تزوير و .... ارمغان زشت و كريه اي ازسياسيون بوده براي مردم ما. مردم عادي و عامي را در جهل سياسي قرار دادن كار سهلي است كه متاسفانه با دروغ و شايعه پراكني در حد اعلا انجام ميشود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۵
۷
جریان انحرافی؟!آقای ثم......... عملکرداین جریان به اظهارات رئیس جمهورچه ربطی داره!؟اصلابرفرض که این جریان وجودداشته باشه چراتابحال رهبری تنظرصریحی نسبت بهشون نداشتند؟
شادمان فدایی ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ربطش اینه که رئیس جمهور او را محکم چسبیده تا جایی که نسبت به دستور ولایت دهن کجی نشان و تا نامه رسانه ای نشد و کارد به استخوان نرسید مش.......... را از سمتش بر نداشت و تازه دهن کجی بدتر که او را رئیس دفترش و چند عناوین دیگر نیز به او سپرد.
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۴
۵
عجب خبر تکان دهنده ای بود ولی متن خبر را که می خواندم برایم عجیب بود که شخصی که این همه نگران و دل مشغول به مقوله رهبری معظم است ،
- چرا از طرفی با این که از یک سال و نیم پیش در خصوص جریان بقول خودشان انحرافی می دانسته اند تا کنون سکوت فرموده بودند و کلامی از ایشان شنیده نشد ( و البته اگر یک نفر در فلان روستا از توابع بوشهر دخترش را به فلان پسر نداد به دلیل اینکه داماد طرفدار ...... است ، صراط آن را در بوق کرد ) ؟؟؟؟؟؟؟؟
- و از طرفی چنانچه معظم له بنا به مصلحت امر به سکوت فرموده اند ، در عدم تبعیت از معظم له ، ایشان امروز آنرا در بوق و کرنا نموده و رسانه ای کرده اند ؟؟؟؟؟؟؟
- و اساسا این بوق و کرنا آیا در ذات خود با عدم تمدید قرارداد ایشان ارتباطی دارد یا خیر ؟؟؟؟؟
- و اساسا توهین به لباس روحانیت و طلبگی ( طلبه سبکسر ) آن هم از زبان چهره موجهی چون ایشان از نظر اعراب در چه محلی قرار دارد .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- و آیا اساسا با اینکه قرارداد ایشان تمدید نشده ، ایستادگی ایشان و اینکه می فرمایند تا نگویند برو من محکم ایستاده ام در کجای موضوع قرار دارد .؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- و اینکه تعطیلی نماز جماعت آیا بواسطه مقاومت ایشان در عدم حضور بوده یا اینکه ایشان تشریف داشته اند و نماز جماعت تعطیل شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- و اینکه چرا بعد از حضور طلبه جوان و بقول ایشان ( طلبه سبکسر ) اکنون نماز جماعت بر پا می شود . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و چندین سوال دیگر که در حوصله این مقال نمی گنجد
و البته آنچه نماد 8 سال عزت ، افتخار ، شجاعت ، عشق ، وفا و دیندای است چفیه است ، نه چپیه - ضمن اینکه آخر خبر نشان می دهد که ایشان هم ید طولائی در کد کذاری و کد گشائی از جفر و رمل و اسطرلاب و طلسمات و تسخیر و اوراد دارند - خدا به خیر کند .
صراط جان خوب آسمان را به ریسمان می بافی تا حرف خودت را به کرسی بنشانی - ادامه بده عزیز دل - و اگر بی انصافی کرده باشی و مغرضانه باشد قطعا بدان که به خدا واگذار شده ای
حق یار
غلام (جاده چالوس)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گفتي : - و از طرفی چنانچه معظم له بنا به مصلحت امر به سکوت فرموده اند ، در عدم تبعیت از معظم له ، ایشان امروز آنرا در بوق و کرنا نموده و رسانه ای کرده اند ؟؟؟؟؟؟؟

1- حضرت آقا در مقابل انحراف امر به سكوت نموده اند ؟ كجا ؟ .....

گفتي : - و اساسا توهین به لباس روحانیت و طلبگی ( طلبه سبکسر ) آن هم از زبان چهره موجهی چون ایشان از نظر اعراب در چه محلی قرار دارد .؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2- اگر واقعا شما دلتان براي شان و جايگاه روحانيت مي سوزد پس چرا انواع اقسام ...................... را به ها ....... و كروبي ميگيد ؟ مگه ايشان هم روحاني نيستند ؟ با استدلال شما اگر اينها مساله دار هم باشن ، توهين شما به اين افراد (آن هم با لباس روحانيت) جاي سوال دارد ؟

گفتي :
- و اینکه چرا بعد از حضور طلبه جوان و بقول ایشان ( طلبه سبکسر ) اکنون نماز جماعت بر پا می شود . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

3- خب اين كه ديگه پرسيدن ندارد ، مثل اينكه به مهران آزادپي لباس روحانيت پوشانيده شود و با اين افكار خاص ، ايشان بعنوان امام جماعت آن مسجد تعيين گردد !! آيا اح ..... و مش ..... با چنين امام جماعتي كه چنين تفكراتي دارد مشكل پيدا مي كنن ؟؟

ضمن اينكه بيان اشتباه و غيرعمدي چفيه و چپيه خطايي زودگذر است كه با يك تذكر ، شخص به اشتباه خودش پي مي برد ،‌اما مهم اعتقاد به اعتقادات و ارزشهاي مرتبط با اين چفيه هست كه يكي از اون ها ولايتمداري است ، چيزي كه آقاي عدالت محورتون !! در آزمونش رفوزه شده ، پس شمايي كه اينكاره نيستي نميخواد كلاس شناخت فلسفه چفيه رو واسه ملت بذاري !!!!!!
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- غلام جان اینکه حضرت آقا امر به سکوت فرموده اند حرف من نبود و حرف همین حاج آقای منتقد ( بخوانید مخرب ) دولت بود و البته حرف ایشان بود و نه عمل ایشان و صد البته عبور از فرمایشات معظم له با ترفند های خاص خصیصه امثال شماست که قبلا هم تجربه شده و البته ما هم اعتراضی نداریم و شما را به حال خودتان گذاشته ایم - هر چه در مورد عاقبت اندیشی رفتار شما هم تذکر دادیم مفید فایده واقع نشد که نشد و در نهایت عاقبت کار شما به خدا واگذار شد که قطعاٌ داوری بی همتاست .
2- اتفاقاٌ در این مورد من با شما کاملا هم نظر و هم رای هستم و لباس را نشان موجه بودن اشخاص نمی دانم و چه بسا همین هائی که گفتی با سوء استفاده از این لباس ، چه سوء استفاده ها که نکرده و نمی کنند دل مشغولی ما هم در خصوص این لباس برای این است که یک مرتبه یک نفر نیاید 45 دقیقه در تخریب دولت و حلقه دولت در حالیکه ملبس به این لباس است از سحر و جادو و جفر و عالم طلسمات افترا ببندد و بعد هم سند خود را مسموعات خود عنوان نماید و بعد هم اگر از او پرسیده شد چرا وا اسلاما سر دهد که هاااااااای به لباس روحانیت توهین شد و القصه - خوب بالاخره بشر جایز الخطاست دیگر ( بخوانید تبصره )
3- بیان چپیه هم به جای چفیه مربوط می شود به بقول دوستمان امیر حسین مدارک تحصیلی و مدارک حضور در جبهه که باعث رد صلاحیت جناب شیخ ما شد ، نه اشتباه غیر عمدی - چرا که کسی که حضور مستمری در جبهه ها داشته و علاوه بر آن دلمشغولی نسبت به یک نماد شهامت و شجاعت هم دارد ، می داند که به چای چفیه هیچ چیز کلمه دیگری نمی تواند چفیه را تعریف کند و از طرفی وقتی کسی مدارج علمی را هم به درستی طی کرده باشد ، می داند که چفیه چفیه است و نه چپیه !!!!!!!!!! برای نمونه ، یک چفیه به دست بگیرید و وارد دانشگاهها و دبیرستانها و حتی مدارس راهنمائی در هر نقطه از میهن اسلامی شوید و حتی از دانش آموزان سوال کنید که این چیست ؟؟؟؟؟ خواهید دید که به اتفاق خواهند گفت چفیه و آنان که بهتر چفیه را می فهمند با بغض و اندوه خواهند گفت چفیه و آنان که فرزند شهیدانند ، چفیه را می بوسند و می بویند و به چشم های نمناکشان می سایند و هیچ نمی گویند !!!!!!!!!!!!!! اما قطعا خواهی فهمید که این چفیه است !!!!!!!!!!
موفق باشی
حق یار
غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصلا آقاي مهران اح ........ دوست ، هخامنش دوست ، چفيه شما درست !!! اصلا اين موضوع انداختن چفيه به دور گردن سرباز هخامنشي ديگه چه كلكي يه !!! شافتك
بعيد نيست با اين روند امروز فردا بره گردن اسرائيليها و اوباما هم چفيه بندازه !!
ها ها ها ها
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هالو - با این نحوه کامنت گذاشتنت چی رو میخوای ثابت کنی؟ مثلا ها ها ها ها که چی ؟؟؟
اگه نمیدونی بهتره که بدونی چفیه از فرهنگ انتفاضه وارد فرهنگ رزمندگان شد - و ای کاش معنی انتفاضه و معنی دفاع تمام قد از مرز و بوم رو می فهمیدی !!!!!!! به هر حال از کسی که نهایت درک و شعورش از یک سایت سیاسی در حد آگهی استخدام چوپانه بیش از این نمیشه توقع داشت !!!!!
غلام (جا ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تربچه !!!! قطعاً نمي فهمي كه فلسفه چفيه چيه !!
چفيه در دل شب سجاده نماز عشق سرباز اسلام و ولايت بود ...
هنگام نبرد همچو شال برگردن بسيجي عاشق ولايت مي درخشيد، اما زماني که عملياتن تمام مي شد چفيه خون آلود بود و آن بسيجي شهيد .....
چفيه در زمزمه هاي دل شب ميزبان بود، ميزبان اشکهاي عاشقان اسلام ولايت ....
چفيه پارچه ساده اي بيش نيست ولي ميتونه سمبل ساده زيستي باشه همانطور که رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي) با استفاده از اين وسيله مقدس ما را به گذشته ايثارگران و سربازان اسلام و ولايت نزديك تر ميكنن

باید سلام کرد بر چفیه، بیرق همیشه جاودان جبهه های خمینی.
و باید سلام کرد بر چفیه ای که همواره بر دوش علمدار نهضت خمینی است...
و هنوز در کنار مرقد امام شهیدان، دستمال اشک مردان بی ادعاست
چفیه ای که راهنمای جست و جو گران مهدی زهرا(ع) است دیده ای؟
بهشت زهرا رفته ای؟
چفیه ای را که در قاب عکسی با قرآن و اسلحه ای همنشین است دیده ای؟
از قطره قطره اشک فرو ریخته بر چفیه ای، فشرده شده لای دندان، حدیث درد خوانده ای؟
چه می خوانی؟ تو هم بخوان!
آه از ترکش تهمت! فریاد از فراموشی دیروز!
امان از خنجری که از پشت فرود آید و صدا ندارد!
ای شال شب های سرد کرمانشاه ام!
چفیه!
ای چتر روز های گرم مهران ام!
چفیه ...! چفیه!
ای یادگار یاران و همة آبرویم!
ای آبروی باران و ای ابر آرزویم!
با درد فشار دندان هایم بساز که از درد می سوزم.
فریادم را چاه باش.
مگذار سازِ های هایِ من ، قهقهه ساز صف دشمن باشد!
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منهای جمله اول کامنتت ، بالاخره یه چهار تا حرف درست و حسابی ازت شنیدیم - خوب خدا رو صد هزار مرتبه شکر که وادار شدی از مغزت کار بکشی !!!!!
کامنت های اینجوریت رو دوست دارم - هرچند اولش بهم بگی تربچه !!!!!!!
حق یار
حسین بیدل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چپیه (چَ یِ) (اِ.) دستار بزرگی که عربان بر سر گذارند و بر روی آن عگال (عقال) بندند.

این رو توی لغتنامه دکتر معین دیدم
زیادم دیدم که بچه های جبهه از هر دو لفظ چپیه و چفیه استفاده می کنن.
کاربر بزرگواری که دنیا و آخرت خودش رو واسه هیچ و پوچ داره نابود میکنه و این شیخ رو دارای مدرک جعلی می دونه(هرچند داستان مدرک یه بازی سیاسی بود)اما برادرانه توصیه می کنم یه کم مطالعه کنه.
توقع زیادی که نیست؟ هست؟
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب اقاي حسين بيدل
جاي خوشحالي است كه در اين زمينه مطالعه ميفرمايييد
اما برادر جان . ممكنه كه يك چنيين چيزي به نام چبيه هم باشد
اما مورد نظر ما چفيه است فقط چفيه.
امیرحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۶
۳
هر کسی نداند، ما که از نردیکان شیخ ثم........ هستیم، می دانیم که ایشان به چه علتی در انتخابات مجلس هشتم رد صلاحیت شد و آقای رس........ به عنوان جایگزین ایشان در لیست اصولگرایان معرفی شدند.
پس از آقای ثم........ خواهش می کنیم به جای افشاگری راجع به دیگران کمی هم از سوابق جبهه و مدرک تحصیلی خود بگویند...
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بله من هم تایید می کنم که این شیخ در انتخابات مجلس هشتم به علت پرونده هایی که مربوط به سوابق و مدرک تحصیلی (احتمالا جعلی) او می باشد رد صلاحیت شدند.
خط انقلاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۰
۷
آفرین به این شهامت. تو کسی نیستی که نان به نرخ روز بخوری و حاضر باشی برای چند روز پست و مقام از هیچ تملقی ابایی نداشته باشی.
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۴
۵
قابل توجه اقايون تخريب چي
ميگن درو غگو كم حافظه ميشه. البته بايد گفت
در برخي موارد دروغگو بي سواد هم ميشه..
مجيد جان چفيه درسته.
حالا حاج اقا ثمري اشتباه گفتند يا شما كه نقل قول كرديد.
حاج اقاثمري فرمودنداز يك سال ونيم قبل متوجه جريان انحراف بوده است اما در قسمتي ديگر از بيانات ميفرمايند.
بنده بارها اعلام كردم هروقت من را نخواهيد ديگر نيايم.حال بايد گقت
با وجود اطلاع از جريان انحرافي چطور باز هم حاضر بوديد با دولت همكاري كنيد؟
ضمنا رايطه بدر و فرزندي چه ربطي به جريان انحراف داره؟
ضمنا مجيد جان چفيه درسته.
هموطن لر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ميتي ناراحت نگرد اين حرفون در حد درك عقل ناقص ت نيه !!!
غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ترجمه :
مهدي ناراحت نشو اين حرفها در حد درك عقل ناقص تو نيست !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۱
۱
بهتر است اول توضیح دهند به چه علت در انتخابات رد صلاحیت شده بودند بعد به سراغ جریان انحرافی بروند.
توی این دوره زمونه دیگه همه دم از ولایت می زنن!!
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۳
۲
ديديد چه زود رسواشديد.
چاه نكن بهر كسي اول صراط و حاجي ............ . بعدا كسي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۲
۲
چپیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۰۲:۱۸ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۲
۳
حضرت آقای ثمری با تمام اراتی که به جنابتان دارم اما اون روزهایی که با حرارت و اشتیاق مشغول تبلیغ و جمع آوری رای برای آقای جریان انحرافی بودید رو یادتون میاد؟...
طه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۲
۴
دستشون درد نکنه
انشالله این جریان منحرف رسواتر شود
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۲۱ تير ۱۳۹۰
۰
۱
واقعا شرم آوره هر روز یک انگ به همدیگه میچسبونیم و حلقه انقلاب را آنقدر تنگ و تنگتر میکنیم که در نهایت کسی باقی نخواهند ماند
16 سال ریاست جمهوری هاشمی و خاتمی شدند جریان فتنه. 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد با اینهمه خدمتی که به مردم کرد هم شد جریان انحرافی. یعنی 24 سال از 32 تو انحراف بودیم.....
8 سالشم که جنگ بود چیزی نفهمیدیم از زندگی و انقلاب
پس واقعا این مملکت تا حالا با معجزه اداره میشده!!!
ره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۰
۳
۲
ازمهران آزادپی متشکرم
غلام (جا.....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما هم متشكريم چون موجب انبساط خاطر ميشن !!!
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ضمن درود و سپاس خدمت ره و با عرض پوزش - من هم از شما متشکرم غلام جان !!!!!!!!
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
غلام جان چرا از لفظ ما استفاده کردی عزیز دل - مگه تو چند نفری؟؟؟؟ نکنه خودت رو با مجموعه گله محترمت جمع بستی ؟؟؟؟؟
غلام (جا......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه اینجوری خوشی شما اینطور فکر کن و خوش باش !!! به حرق گربه سیاه بارون نمیاد