۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

مشایی از پورمحمدی شکایت می کند

مهندس رحیم مشایی از پورمحمدی شکایت می کنددولت بهار: اتهام زنی پورمحمدی در حالی است که قوه قضائیه به این پرونده بزرگ رسیدگی کرده و احکام صادره نیز اجرا و برخی محکومان از جمله مه آفرید امیرخسروی اعدام شده اند و این قوه رسیدگی قاطع به این پرونده را از افتخارات خود می داند.
کد خبر : ۲۵۲۲۵۲
صراط: درپی اظهارت وزیر دادگستری دولت حسن روحانی در خصوص نقش داشتن رییس دفتر رییس جمهور سابق در فساد سه هزار میلیاردی، مهندس رحیم مشایی از پورمحمدی شکایت می کند.

بنابراین گزارش اتهام زنی مصطفی پورمحمدی در حالی است که قوه قضائیه به این پرونده بزرگ رسیدگی کرده و احکام صادره نیز اجرا و برخی محکومان از جمله مه آفرید امیرخسروی اعدام شده اند و این قوه رسیدگی قاطع به این پرونده را از افتخارات خود می داند.

با این حال مشخص نیست پورمحمدی با چه انگیزه و استدلالی نبش قبر کرده و عملا کفایت قوه قضائیه را در رسیدگی به پرونده فساد سه هزار میلیاردی زیر سوال می برد.

آنچه مسلم است اگر مهندس مشایی نقشی در این پرونده یا پرونده های مشابه داشت، قطعا تاکنون رسیدگی شده بود و این امر بر احدی پوشیده نیست.

این گزارش حاکی است، از آنجا که دوران بزن و دررو گذشته است، این وزیر بنفش نیز باید پاسخگوی اظهارات خلاف واقع خود در محاکم قضایی باشد.


منبع: دولت بهار
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز