۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

آزاده صمدی و پریوش نظریه همبازی شدند

آزاده صمدی و پريوش نظريه به سریال شبکه نمایش خانگی «عاليجناب» به کارگردانی سام قریبیان پيوستند.
کد خبر : ۲۵۲۳۴۹
صراط: جدیدترین خبر از سریال شبكه خانگی «عالیجناب» كه قرار است سام قریبیان آن را كارگردانی كند این است كه آزاده صمدی و پریوش نظریه به آن ملحق شدند.

این سریال در مرحله پیش تولید قرار دارد و طبق برنامه ریزی از اوایل شهریور تصویربرداری آن آغاز خواهد شد. پیش از این حسین پاکدل، امیر آقایی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، سعید آقاخانی، احسان کرمی و لیلا اوتادی نیز به گروه «عالیجناب» پیوسته بودند.

از عوامل پشت دوربین می توان به میثم کائد مدیر تولید، کوهیار کلاری فیلمبردار، سیامک کاری نژآد طراح صحنه، عادل معصومیان دستیار اول كارگردان و برنامه ریز، بهرام دهقانی تدوین، حبیب مجیدی عكاس، مهناز غنی طراح لباس، ایرج شهزادی صدابردار و و شیوا آبا مشاور رسانه ای پروژه اشاره كرد.

«عالیجناب» در قالب سریالی ۶ قسمتی با مضمونی اجتماعی توسط قریبیان نوشته و ساخته شود. این سریال به صورت اپیزودیک نخواهد بود و داستانی ادامه‌دار دارد. سام قریبیان در جشنواره بین الملل فجر امسال با فیلم «۳۶۰ درجه» حضور داشت که هنوز به اکران عمومی درنیامده است.

مسعود ردایی که مشترکا با علی حضرتی تهیه کنندگی این سریال به عهده دارد در حال حاضر تهیه کننده فیلم سینمایی «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی است كه چند روز قبل فیلمبرداری آن به پایان رسید و «سه بیگانه» ساخته مهدی مظلومی نیز از هفته آینده به تهیه كنندگی وی به نمایش در می آید.

علی حضرتی نیز «خداحافظی طولانی» را روی پرده اکران دارد كه در جشنواره سی و سوم فیلم فجر دو سیمرغ و یک دیپلم افتخار را از آن خود كرد.

منبع: مهر