۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۸
نظر کاربران صراط در مورد خط قرمزهای احمدی نژاد

تهدیدهای رئیس جمهور برای جلوگیری از بازداشت ها اثرگذار نیست

در نظر سنجی صورت گرفته 37/64 % (شصت و چهار ممیز سی و هفت درصد) کاربران معتقد بودند که تهدیدها و واکنش احمدی نژاد تاثیری بر روند بازداشت ها نخواهد داشت و مسئولین قضائی به وظیفه خود عمل خواهند کرد اما 63/35 % (سی و پنج ممیز شصت و سه درصد) از مخاطبان به توقف دستگیری ها و انعطاف در مقابل واکنش رئیس جمهور رای دادند .
کد خبر : ۲۵۲۴۰
"صراط" - چندی پیش محمود احمدی نژاد در حاشیه جلسه هیئت دولت واکنش تندی نسبت به دستگیری های اخیر که در آن نزدیکان وی و چهره های شاخص جریان انحرافی بازداشت شده بودند نشان داد و از خط قرمز بودن کابینه سخن گفت .
در همین راستا کاربران صراط نیوز به سوال "با توجه به واکنش تند احمدی نژاد در مورد دستگیری های اخیر آیا این بازداشت ها متوقف خواهد شد؟" پاسخ دادند .
در نظر سنجی صورت گرفته 37/64 % (شصت و چهار ممیز سی و هفت درصد) کاربران معتقد بودند که تهدیدها و واکنش احمدی نژاد تاثیری بر روند بازداشت ها نخواهد داشت و مسئولین قضائی به وظیفه خود عمل خواهند کرد اما 63/35 % (سی و پنج ممیز شصت و سه درصد) از مخاطبان به توقف دستگیری ها و انعطاف در مقابل واکنش رئیس جمهور رای دادند .
با توجه به جو عمومی جامعه به نظر می رسد مسئولین امر، به وظائف خود عمل کرده و تعیین خط قرمز برای آنها بی فایده خواهد بود .
با این تفاسیر و با توجه به اثبات این موضوع باید منتظر ماند و دید که در آینده کدامیک از چهره های شاخص جریان انحرافی دستگیر خواهند شد .
نظرات بینندگان
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۱۲
۶
سلام صراط
سایت شما به دلیل عدم رعایت عدالت حداقل در معرفی دشمنان اقتصادی و سیاسی نظام مردود است چه برسد به آمار و ارقامو نظرسنجی شما.قوه قضائیه هم بخاطر وجود پرونده های مثل پرونده کرباسچی و شهرام جزایری در گذشته و پرونده فائزه ها......... و مهدی ها.. .و کروبی و موسوی در حال توان دستگیری کسی را از فرقه ای به قول بعضیها انحرافی ندارد.پس بی دلیل دلتان را به وجود جو متشنج در کشور خوش نکنید،این اشتیاق شما به متشنج کردن جو حاکم بسیار جای تفکر دارد وباید دید که چه نصیب شما میشود از این آب گل آلود؟؟؟؟!!!!
همچنین اعلام خبر نظرسنجی آن هم بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری که همه را از هیاهو و جو متشنج بر هذر داشتند جای سوال دارد،پخش یا عدم پخش این خبر در اختیار شما بود،شمایی که نسبت به توجه و اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری،کاسه داغتر از آش بودید.پس چه شد این ارادت و ولایت مداری؟؟
غلام (جاده چالوس)
|
Iran (Islamic Republic of)
شرط مي بندم تمام اين راي هاي مثبت و منفي قابل تامل !!! و همچنين اون 63/35 % نتيجه زحمات طرفداران منحرف جريان انحرافي ضد ولايت فقيه اعم از مهران ، ميتي و بقيه دوستانشون هست كه حالا يا با قشون كشي ، يا با فراخوان خانوادگي و فاميلي ، يا با پول خرج كردن و هر ترفند كثيف و بچگانه اي ، به خيال باطل و سطحي نگرانه خود ، ضمن بازي كردن با آمار و به زعم خود ارتقاء بخشيدن به آراء ظاهري موافقين با جريان منحرف ، اينگونه القاء نمايند كه همه طرفدار آقاي عدالت محور ارتباط آنلاين با آقا !!! هستن و آمار طرفدارا بيشتر از آمار مخالفين هست ، و در پايان اينگونه نتيجه گيري كنن كه چون تعداد مثبت يا منفي شون بيشتره !!! پس حق با اوناس !! در حالي كه تا اين حد هم عقل و سواد ندارن كه بفهمن تعداد زياد ، نشانه حقانيت نيست ..... افهم يا مهران ! افهم يا ميتي ! اينو
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
غلام جان یه بار دیگه هم بهت تذکر دادم ، از اونجائی که نه میدونی آمار چیه و نه میدونی که نتیجه نظر سنجی صراط مثبت یا منفیش به درد چه کسی می خوره و یا اساسا با چه منظوری این نظر سنجی صورت گرفته و نهایت درک تو از آمار شمردن گوسفند هاته و نهایت درکت از رسانه نهایت سوء استفاده از سایت صراط ، آگهی دادن برای استخدام چوپانه - بیا و اصلاٌ اظهار نظر نکن !!!!!! برو به کارت برس و اینقدر هم مردم رو متهم نکن !!!!!!!!!!
ضمناٌ ما مثل تو وضعمون خوب نیست که برای بالا بردن آمار و ارقام پول خرج کنیم !!!!!!!
- ضمناٌ مدعی - حضرت امام ( ره ) فرمودند که میزان رای مردم است - اینها رو بفهم !!!!!!
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي محمد امين واقعا چقدر براي اسلام و زحمات شهدا دل ميسوزوني و نسبت بهشون احساس مسؤوليت داري ؟؟ يعني اگه همينجور در جهل بموني و فرق فتنه و منحرف رو از كاه ، متشنج كردن اوضاع ، موضوع ها .... و ايجاد هياهو و ... تشخيص ندي و هيچكس هم برات واقعيات رو آشكار نكنه و نتيجتا شيطان با سوء استفاده از بي بصيرتي هاي امثال شما و امثال مردم كوفه با ايجاد كربلا و .... به سمت اهدافش حركت كنه خوبه ؟؟؟ فرق حرف دشمن شاد كن رو از روشنگري كردن تشخيص ميدي ؟ اصلا ببينم اگه حرف دشمن از دهان اح ...... بيرون بياد اونوقت بايد چكار كرد ؟؟؟
وقتي حضرت آقا با اشاره به مدعیان دروغینی كه در طول تاریخ برخی علائم ظهور را بر خود یا دیگران تطبیق می‌دادند، ميفرماين : همه‌ی این موارد غلط و انحرافی است زیرا برخی مطالب درباره‌ی علائم ظهور، غیرقابل استناد و ضعیف است و مطالب معتبر را هم نمی‌توان براحتی تطبیق داد. و تأكید كردند: اینگونه مطالب غلط و انحرافی، باعث می‌شوند، حقیقت اصلی مهدویت و انتظار مهجور بماند، بنابراین، باید به شدت از كارها و شایعات عوامانه پرهیز كرد.
و اضافه كردند كه البته كار عالمانه و مستند درباره موضوع مهدویت و انتظار نیز بر عهده‌ی اهل فن و متخصصانی است كه علم حدیث و رجال را به خوبی می‌دانند و با مسائل و تفكرات فلسفی آشنایی كامل دارند.
و تأكید كردند: در موضوع انُس با آن حضرت و توسل به ایشان نیز آنچه صحیح و مورد نظر است، توجه و توسل از دور است كه حضرت مهدی(عج) انشاءالله آن را می‌پذیرند اما برخی ادعاها و مطالب عامیانه درخصوص انُس با حضرت، از طریق دیدار حضوری، غالباً دروغ و یا تخیلات ذهنی است.

اگر در تمام عمرت فكر نكردي لحظاتي روي اين سخنان حضرت آقا انديشه كن شايد لطف خداوند شامل حالت بشه و منظور و مخاطبين سخنان حضرت آقارو درك كني ! چون درك يا عدم درك اين سخنان و نهايتاً ادامه اينگونه سخن پراكني ها ، شما را به جايي خواهد برد كه با قاتلان اهل بيت در كربلا و .... همنشين بشي. تقارن اين سخنان با استراتژي جريان آقاي .................. در مباحث سي دي ظهور و هاله نور و ارتباطشان با امام زمان برات مفهوم نداره ؟
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
چطور بفهمن ؟ وقتي اون بالاشون پوكيده ....!!!
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران بقول تو من ي كه نه ميدونم آمار چيه و نه ميدونم که نتیجه نظر سنجی صراط مثبت یا منفیش به درد چه کسی می خوره و یا اساسا با چه منظوری این نظر سنجی صورت گرفته ...... اما قبول داري كه در بحث دامداري تخصص دارم !! ضمن اينكه به اين كار خودم افتخار ميكنم كه نون بازو و زحمت خودم رو ميخورم بهت ميگم كه اين كار ما براي امرار معاش خانواده هامونه و صرفاً در حد و حدود يه خانواده متوسطه نه بقول شما براي پول روي پول گذاشتن و در حد توانايي بالا بردن آمار و ارقام !!! لذا چون محيط و كار شباني كردن را مساعد براي خلوت كردن و تفكر كردن و نزديك تر شدن به خدا و مساعد براي تجديد نظر در اراء منحرفانه ميدانم ، احساس كردم برخي از اقايان مورد احترام شما بد نيست چند روزي بطور افتخاري به استخدام ما درآيند !!!
ضمنا قطعا ميزان راي مردم است ، مثل راي مردم به بني صدر ! و راي مردم به اح ....... و امام هم در حالي كه به باطن بني صدر آگاه بودند به راي مردم احترام گذاشتند اما فكر ميكني راي بيشتر نشانه برحق بودن و حقانيت و خدايي بودن شخص داراي راي بيشتر هست ؟ با اين توصيف و تحليل شما يعني بني صدر داراي حقانيت بود ! همينطور اح .......
همينطور راي مخالفان و تقابل كنندگان با امام حسين چندين هزار برابر ايشان بود ، لذا هر چند از نظر معيار ميزان راي مردم است ، لشكريان دشمن بر طرفداران امام غالب بودن ، اما آيا حقانيت هم با طرف بيشتر بود ؟ قطعا آن تعداد بيشتر لشكريان ضد امام نتيجه ايجاد نفاق هايي امثال شما در آن زمان ، تهديد ، تطميع و بي بصيرتي امثال شما در آن زمان بود و همين الان هم امثال شما قابليت بوجود آوردن چنين نفاق هايي را داريد ...... اماانشالله مردم ما مشابه مردم زمان امام حسين نباشند ...
اينارو بفهم !!!!!!!!!!!!
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
نگاه كنين فقط دارن خودشونو جر ميدن و مثبت ميزنن دريغ از 2 كلام حرف حساب !!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
غلام جان !!!!!!!!!!!!! لطفاٌ اینقدر از سایت صراط سوء استفاده نکن و آگهی استخدام نده !!!!!! چون اولا ترسم از اینه که یه وقت صراط یه فاکتور بلند بالا برای درج آگهی هات بفرسته درب منزل و نهایتاٌ یا مجبور بشی گاو و گوسفند هات رو بفروشی و خرج آگهی هات کنی و یا خدای نکرده از اونجا که مطابق مواضع تمامیت خواهانه ات پس بیفتی !!!!! ثانیاٌ کسانی که مورد نظر حضرتعالی هستند خودشون ه اندازه کافی کار دارن !!!!!!!
و اما اون حرفی که زدم ( میزان رای ملت است ) اولاٌ حرف من نبود و حرف حضرت امام خمینی ( ره ) بود ، کما اینکه علی رغم مخالفت خودشون با بنی صدر ، رای مردم رو پذیرفتند و تنها از طیف تمامیت طلب و اقتدار گرای شماست که انتظار میره آراء رو دارای کیفیت بدونید !!!!!!!!! ثانیا حد اقل در این سایت وقتی حرفها و نقطه نظر ها رو میبینیم سطح شعور این اکثریت که منفی و مثبت میدن بسیار فرا تر از سطح شعور توست که این همه محمل می بافی و چرندیات میگی !!!!! هر چند که فکر کنی امتیازی که تو به کامنت ها میدی از نظر کیفیت مرغوبتره !!!!!!
حق یار
غلام (ج)
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران تربچه چرا با هر زبوني باهات حرف ميزنم نميفهمي ! منم ميگم درسته واقعاً حضرت امام ميزان رو راي مردم ميدونستند !! يعني معتقد بودن هر كي تعداد راي ش بيشتر باشه انتخاب ميشه بعنوان .....!! اما اعتقادي به اين نداشتند كه كسي كه راي ش بيشتر باشه حقانيت با اونه !!‌ميفهمي اينو بيسواد ؟؟ مني كه اينجا تووي دهات گوسفندداري ميكنم اينو ميفهمم اما تو مزدور منافق عدالت !!! دوست كوروش دوست نمي فهمي اينو ؟؟
رفتار خاص حضرت امام با بني صدر رو برو بررسي بكن و بفههههههههههههم ...
بنظرم بد نباشه تورو هم به استخدام خودم دربيارم !
غلام (جا.....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمن اينكه مهران اگه عقل داشتي و آخر و عاقبت بني صدر را درك ميكردي متوجه منظور من از حقانيت ميشدي !!! منظورم اينه كه به هر طريقي و با هر ظاهرسازي و دروغي ميشه راي اكثريت مردم رو جلب كرد مثل انتخاب بني صدر و آقاي عدالت محور !! اون هم با شعار ولايتمداري و .... و شد مصداقي براي سخن حضرت امام مبني بر ميزان راي مردم است ...
اما اگه الان فكر كني متوجه ميشي كه ميزان راي مردم بود و هست اما حقانيت با اونا نيست ! مگه حقانيت با يه دروغگو ميشه ؟ مگه كسي كه اعتقادي به ولايت فقيه نداره حقانيت داره ؟ مگه كسي كه معتقده با امام زمان ارتباط داره حقانيت داره ؟
خواهشا ً اينهمه اينجا جر ميدي خودتو 4 كلام هم ياد بگير و واسه اطرافيانت منشا خيرات مبرات باش نه اينكه فقط فضا رو با اراجيفي كه ميبافي به لجن بكشوني
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
غلام جان اولا خیلی به خوت فشار وارد نکن که یه وقت خدای ناکرده گوسفندات بی صاحب میشن
- ثانیا وقتی حضرت امام فرمودند که میزان رای مردم است ، یعنی حقانیت هم با اکثریت و با مردم است - مگر اینکه زبانم لال ادعا کنی که تو بیشتر می فهمی که هرگز نمی فهمی ، چه بیشتر و چه کمتر !!!! ( البته اگر به دموکراسی عقیده داشته باشی که نداری و فکر می کنی رای تو مرغوبتر از اکثریته و البته در قالب تمامیت طلبی ت کاملا قابل درکه ) حال اینکه نتیجه چی شد ؟، مال یک برهه دیگه از زمان بود که خیانت بنی صدر ثابت شد و القصه ......
می دونم که در اثر همنشینی با چها پا هات یک کمی کند ذهن شدی ، ولی خواهش می کنم این رو بفهم که تمام قوانین شرع اسلام میگه قصاص قبل از جنایت امکان نداره ( البته بغیر از اون نسخه از اسلام که شما چماق دار ها و تمامیت خواهان بهش معتقد هستید ) پس بفهم که نباید بر سخنان مقام ولایت سبقت بگیری و بفهم که هر آن مقام معظم رهبری امر بفرمایند ، ما هم حمایت خودمون رو از افراد بر خواهیم داشت و بفهم که هنوز این اتفاق نیافتاده و بنا به عادت گله ، دنباله رو گله نباش و خودت اون مغزت رو از آکبندی خارج کن و یه کم ازش کار بکش - تمام ادعا های شما تحت اثر مسموعاتتونه و حتی یک سند رو نکرده اید و حتی یک سند نداشته اید - چه اگه داشتید الآن قیصریه رو به آتیش کشیده بودید !!!!!!! پس یک نتیجه بیشتر حاصل نمیشه و اونم اینه که حرف هات و حرف های حامیان و محامیانت حرف مفته و از قدیم گفتن حرف مفت ممنوع ...........!!!!!!
کاش میفهمیدی - !!!!!!!
حق یار
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران دعا نمیکنم که خدا به راه راست هدایتت کنه میدونی چرا ؟ چون اصلا عقل نداری و درکت بسیار پایینه که مدعی هستی همیشه حق با اکثریته !! به همین خاطر به نمایندگی از دیگر برادران منجمله غلام برات دعا میکنم ..... به این ترتیب که خدایا بارالها به این مهران یه جو عقل عنایت بفرما .... بنظر من چهارپاهای غلام هم از تو بیشتر عقل دارن شیر هم که میدن پنیر که میدن و خیلی فایده های دیگه هم دارن .... آخه کسی که یه موضوع به این سادگی و بدیهی رو که اکثریت نشانه حقانیت نیست رو نمیفهمه و درک نمیکنه فقط دلیلش این میتونه باشه که هم عقل نداره و هم بیسواده ....
و فقط گذاشتنش تووی قرنطینه که بگه تمامیت خواهان و قدرت طلبان و .... والا اینایی که میگی همش رفیق رفقای آقای عدالت محور ضد ولایت فقیه هست که اولش اومد و خودشو ضد دزدی و رانت خواری و کلک جا زد ولی حالا داره نشون میده که خودش و دوستاش تووو این امور اوستا هستن !!!
اون غلام که تووی روستاهای جاده چالوس چه ارتباطی با تمامیت طلبان داره ؟ بنده خدا که داره تو و روساتو دعوت میکنه برین همکارش بشین و تک خوری هم نمیکنه پس واسه چی بهش میگی تک خور و تمامیت خواه و ....
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
دريغ از 2 كلمه حرف حساب از اين مهران !!!
ميگه حقانيت هميشه با اكثريت هست !!

ميگه : ثانیا وقتی حضرت امام فرمودند که میزان رای مردم است ، یعنی حقانیت هم با اکثریت و با مردم است ... "

يعني ممكن نيست مردم گول بخورن يا به هر طريقي ...... مثل مردم زمان كوفه !!‌و اكثريت بشه با دشمن اسلام و ولايت ؟؟؟ مهران متاسفم كه بي اندازه كم عقلي !!
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به بسيجي
بله درست گفتي.امكان اينكه يك عده گول بخورند هست..ضمنا مردم نه .بلكه يك عده بسيار كمي گول مزخرفاتي مانند احمدي نژاد رابط امام زمان است يا اينكه ضد ولايت فقيه است يا با اجنه مرتبط است.
طبق ادعاي خودت ممكنه كه اكثريت گول بخورند و بشوند ضد ولايت فقيه.
يعني طرفداري از رييس جمهور محبوب مساوي است با ضد ولايت بودن.
مراقب باش كه متوهم نشي و با شعور اگثريت مردم بازي نكني
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
ميتي اينقدر بيسوادي كه هنوز درك نكردي اون مزخرفاتي كه ميگي از اعتقادات آقاي عدالت محور هست !! اعتقاداتي كه زمان تبليغات انتخابات بروز نداد و يه چيزاي ديگه گفت !! اصلا اگه اين اعتقادات رو بروز ميداد از سوي شوراي نگهبان صلاحيتش تاييد ميشد ؟ قطعا نه .... لذا اين معني ش گول زدن هست ، گول زدن مراجع نظام و سپس مردم !
ضمنا بله كه ضد ولايت فقيه هست اگه چشم داشتي و عقل ميفهميدي حضور مش ..... در مناصب مختلف دولتي بعد از حكم حكومتي حضرت آقا كه تاكنون هم ادامه داره و در دهن كجي به حكم حضرت آقا صورت گرفته و موضوع مصلحي و قهر 11 روزه همش براي نشون دادن عدم تبعيتش از ولاتيت فقيه به عوام بي عقلي مثل .... هست !
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به k2
دخالت نكن جوجه .
كسي به مزخرفات تكراري تو گوش نميده. بچه مدرسه ايي.
مهران آزادپی خطاب به بی بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
بی بصیرت ، دعا بکنی یا نکنی به حال کسی فرقی نداره - فقط حیفم میاد از این اسمی که برا خودت انتخاب کردی و اینقدر بی تربیت و بی وجودی که برای پیش بردن حرف های خودت حتی حاضری به فحش و ناسزا هم متوسل بشی - البته این خیلی عجیب و غریب نیست - با پیش فرض لجن پراکنی هائی که در کامنت هات می کنی معلومه که کجا و سر سفره چه کسی بزرگ شدی ( دلم میخواد چیز های دیگه ای هم بگم ولی حیف ادب اجازه نمیده ) - به هر حال از نوع گویش و نوشتارت ماهیت و شخصیت درونی ت مشخصه - علی الخصوص نزد ما نسل اولی ها - امثال شما چماقدارن و زورگویان و توهین کنندگان و اقتدار گرایان رو یک بار دیگه هم تجربه کردیم و دیدیم و تو هم از نسل اونهائی و حتماٌ سر سفره یکی از اونها بزرگ شدی !
حرفهائی هم که نوشتی اینقدر سخیفه که ارزش پاسخ دادن نداره !!!!!!
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدي مشهدي حرف حساب همه ما يكي هست پس به حرف كي گوش ميدي ؟
k-4
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران حرف حقیقت تلخه هرچند این اخوی یه کم تند باهات حرف میزنه که ایشالله تندیشو کم کنه اما هدفش والاست .... حمایت از ولایت
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۸
۲
من به نظرات كاربران عزيز احترام مي گذارم اما اينكه طرح سوال منتفي شد يكي از پيامد هاي همين تهديد است پس اگر وي تهديد روي مجلس تاثر گذاشته قطعا روي قوه ي قضاييم تاثير خواهد گذاشت
jzzzz
|
Iran (Islamic Republic of)
عمرااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا مي بينيم اقاي jzzzz
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 خرمالو خرك
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای k-2 توهین نکن یه چیزی بهت می گم که تا یه هفته از خونتون بیرون نریا
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 بعيد نيست اين مطالبو با اسم امثال ماها بنويسين و بندازين گردن ما بعد بگين : اقای k-2 توهین نکن یه چیزی بهت می گم که تا یه هفته از خونتون بیرون نریا .... (البته بايد بگي نياي ها نه اينكه بگي نريا پريا !!)
ahmad
|
United States of America
|
۱۳:۰۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۱۲
۴
انو نظر سنجی تون به درد امه هاتون می خوره
رضا
|
United States of America
عمه برادر!!!!
مرتاض دولتي
|
United States of America
احمد آمريكايي بيسواد امه نه !! عمه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۷
۵
جریان چپ وجریان راست دراداره کشور ناتوان بودند لااقل بگذاریدجریان به قول شما انحرافی مشکلات کشور رابرطرف کند این همه حسادت !!!یک کمی هم به فکر مملکت باشید.
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۷
۲
میشه یه روز ببینیم
همه مفسدین را بدون هیچ مدارایی به عدالتی علی وار دستگیر کنند
می خاهد بق...... باشد می خواهد هر ... دیگر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۶
۲
سلام...
خوبه دیگه...خودتون نظر سنجی میذارید...خودتون خبرشو میرید ...خودتون تحلیل میکنید...خودتونم نتیجه میگیرید...
چطوره یه نظر سنجی بذارید که من رییس جمهور بشم بهتره یاقطبی یا اینکه بروسلی میزنه یا جکی چان؟؟؟؟ ها؟؟چطوره؟؟؟؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۴
۴
ای کاش به جای این نظر سنجی که نتیجه آن از قبل هم معلوم بود و اساساٌ تصور آراء بیشتر از این هم می رفت ، این سوال را به نظر سنجی می گذاشتید که آیا ق.ق. کماکان در دستگیری مفسدان اقتصادی و آقا زاده های فتنه گر کماکان بنا به مصلحت عمل می کند یا اینکه همه مردم در مقابل قانون با هم یکسانند . آنوقت نتیجه نظر سنجی واقعی را می دیدید.
ملت بزرگ و شریف ایران کماکان قبل از دستگیری حلقه دولت و خدمت گذاران مردم ، در انتظار اخبار منتشره در خصوص 4000 نفری است که به انحاء مختلف بیش از 90% تسهیلات پرداخت شده توسط بانکها و موسسات اعتباری را در دست دارند و تا کنون علی رغم ارسال اخطاریه های متعدد بانکها - درخواستهای مکرر بانک مرکزی و دستورات موکد ریاست محترم جمهور ، هنوز ریالی از این اقلام چندین هزار میلیاردی را به بانکها یا به نوعی به دولت باز نگردانده اند و اتفاقاٌ تحت اثر همین اقلام است که قاطبه مردم هزینه های این تخلفات را پرداخت می کنند .
مردم شریف ایران مستقیماٌ تحت تاثیر چرخش و دخالت این پولهای باد آورده در اقتصاد و اخلال این مبالغ کلان در نظام اقتصادی کشور تورمی را تحمل می نمایند که روز به روز فاصله بین آنها با صاحبان زر و زور را بیشتر می نماید .
به امید اینکه همه مردم در مقابل قانون یکسان باشند .
حق یار
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۶
۵
راستي اقا صراط كم كم داري راه ميفتي
نظر سنجي ميكني . مرحبا
حالا حاضريراجع به چيز هاي ديگه هم نظر سنجي كني.
مثلا راجع به منصف بودن صراط يا راجع به تبعيت طراط از بيانات رهبري مبني بر ايجاد هم افزايي يا راحع به برهيز از سخنان كذب و تفرقه انگيز.
چطوره؟ما كه حاضريم
اقای دل ..در تایید مهران ازاد پی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۳
۴
سلام..
دوست عزیز این دوستان از روز اول ریاست جمهوری اح...... دلاور دنبال تخریب بودن و از گوجه فرنگی گرفته تا عدم رای اعتماد و دزدی آرا وهزار چیز دیگه رو بهانه ی حمله قرار دادن...به نتیجه نرسیدن... بازم نمیرسن
این استاد مغرض صراط از چرت ترین اخبار در باره ی مش...... داغ ترین تحلیلا رو در میاره ...اما غرض ورزیش تا اونجایی پیش رفته که پرتاب ماهواره رو که کل دنیا پوشش دادن حتی تو ستون عادی شم پوشش نداد وبعد از تذکر حقیر بهانه آورد که به مدیریت سایت دسترسی نداشتیم...
این دوستان یه دولت مثل ها.......... میخوان که همه رو تو خفقان نگر داره و کوچکترین صدا رو ببره..نه دولت اح......... دلاور که جلوش آدماشون عکسشو آتیش زدن و صداش در نیومد...
نظر اول منو استاد صراط منتشر نکرد ...چون خودشم پی برده که این نظر سنجیش چقدر مزحکه....
استاد صراط به پشتیبانهای مالی و فکریت بگو (هرچند خودشون میدونن)اگه شما با علم کردن جریان انحرافی بتونید با اح........ دلاور در بیفتید و مانع از این بشید که همفکرای اح......... دلاور برن مجلس ...اما مطمین باشید که شما هم نخواهید توانست...اگرم تونستید اوضاع در بهترین حالت بر میگرده به دوران قبل از اح......... دلاور...
مهم اینه که شما دیگه هیچ جایگاه مردمی ندارید......دارو دسته ی شما 16 سال یا بلکه 24 سال حکومت کردن و حاصلش شد طبقه ی مرفه بیدرد ها......... و ....
شما بمب قدرتتون همون فتنه بود که کاری از پیش نبردید...مطمین باشید بازم کاری از پیش نمیبرید....
یه جیز دیگه
به دوستان بگو شما فعلا طرح صد در صد از قبل شکست خورده ی عفاف وحجاب و فعلا روش مانور کنید تا بلکه بتونید رای طبقه ی سوپر انقلابی و یه سری دیگه رو تضمین کنید...که مطمین باشید ...با این طرح که شکست میخوره سوپر انقلابیا رم از دست میدید....
از اینکه انشام ضعیفه معذزت میخوام..مطمینا اونیکه باید منظورم رو بگیره میگیره
واجعله اللهم مفزعا لمظلوم عبادک وناصرا لمن لایجد ناصرا غیرک ومجددا لم عطل من احکام کتابک ومشیدا لما ورد من اعلام دینک وسنن نبیک
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۹ تير ۱۳۹۰
۳
۳
توجه توجه
يك قانون جديد رياضي
اقايون بعد از اينكه مدتها خودشون رو براي تخريب جايگاه رييس جمهور. خفه كردند اما ره به ناكجا اباد بردند .
همان كساني كه خودشون رو نماينده مردم و رهبري ميدونستند و از قول همه ميگفتند كه اقاي اح........... ديگه طرفدار نداره
حالا طي يك كشف بسيار مهم مدعي هستند كه نه تعداد زياد مثبت به نفع دولت
نشانه برحق بودن نيست.
يا اينكه مدعي هستند.اينها كار جريان انحرافه
اما قربان لطف وكرم خدا.
ديديد كه من هميشه ميگفتم ره به جايي
نمي بريد؟اينه
عاقبت كار بايد براي توجيه اقدامات ابلهانه به جفنگ گفتن رو اوريد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
بي ادب اينطوري صحبت نكن دكتر رو تخريب نكن خاله خرسه !!
"عاقبت كار بايد براي توجيه اقدامات ابلهانه به جفنگ گفتن !!!!!!!!!!!!"
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان آخه کسی توی این سایت جفنگ گو تر از تو هم پیدا میشه ؟؟
حد اقل شعبون بی مخ های طیف تمامیت طلب هم برا خودشون یه استراتژی دارند که قابل بحث و تقدیره !!!!! - آخه تو چی میگی هی پارازیت ول می کنی بی ادب - با ادب !!!!!
از تو منافق تر در تمام عمرم ندیدم !!!!! با عرض پوزش از سایر کاربران سایت ، چه موافق و چه مخالف !!!!
حق یار
غلام (ج ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ببینین این مهران چقد منحرفه که اون محمد منحرف داره به این یکی منحرف گیر میده بخاطر شدت انحرافش
ضدميتي
|
Iran (Islamic Republic of)
تشويق فوتبالي :
اوو اوو مهران آمريكايي
اوو اوو مهران آمريكايي
اوو اوو مهران اوبامايي !!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان از اون محمد رفيق محرفت ياد بگير هر چند اونم مثل تو ضد ولايت فقيه هست اما لااقل رعايت ادب رو ميكنه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۴
۰
"تاثیری بر روند بازداشت ها نخواهد داشت و مسئولین قضائی به وظیفه خود عمل خواهند کرد "
عمل به وظیفه!!!!! کلی خندیدیم
تا کی تهمت و افترا پس این اسلام کجاست؟؟؟؟؟؟
زمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۳
۳
میبینم که طرفداران جریان منحرف فعالند و مرتب کامنت می گذارند
انشالله رسوایی منحرفین
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۲
۳
مثل اينكه بعضيها چند روزه كه چشم ما رو دور ديدند . دارند شلوغ بازي در ميارند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان: هنر شون خیلی زیباست""

یکی کامنت میذاره""
پشت سرشون.....همشون قطار میشن....واسه هم تحلیلات ارائه میدن......و از سوی هم تایید میشن"
_______________
_______________
مهدی جان احتمال یه چیزی رو زیاد میدونم::
این ها....دو نفر بیشتر نیستندیا اینکه رفقای همدیگه اند""
قبلا در دو جا سوتی دادند""
درمطلبی یکی دوماه پیش سه نفر با سه اسم متفاوت(( که هر سه اسم الان جزو جولان دهندگان هستند))
به فاصله یه دقیقه پشت سرهم نظر دادن"
12:17
12:18
12:19
___________________
هرسه چهارتا مدعی ولایت و حزب اللهی بودن اند::
اما جز یکی از اونا....بقیه هیچ اعتقادی ندارند""
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
شافتك
ضد ميتي
|
Iran (Islamic Republic of)
راس ميگه اين اگه دهنشو واكنه حال همتون به هم ميخوره از حرفاش
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
امين اقا مرحبا. دوست عزيز
لذت بردم كه اينقدر خوب اينا روشناختي.
اگه دقت كرده باشي در اين چند روز موج بيداري .مردم رو از كامنت ها. ونظرات مي بيني
ديگه حناي اقايون براي كسياني كه اهل تفكر هستند . رنگ نداره.
بسيجي با بصيرت
|
Iran (Islamic Republic of)
شايد هم جزء اجنه باشن !!
غلام (ج ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
توجه توجه !!! بدنبال موج بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه (البته بنظر اح ..... موج بيداري انساني !! نه حيواني !! ) موج بيداري اح ........ ژادي هم سايت صراط را فرا گرفت !!
غلام (جا .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
امين بيسواد جمع تحليل ، تحليلات نميشه مثل تعطيل به تعطيلات !!!
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
چييه؟
حالا كه دستتون براي همه رو شده . براي گراميداشت فرهنگ نوكري و نوكرچه ايي. باز هم دست به كامنت شديد.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
من كه گفتم كامنت هاي من مثل دزد گير عمل ميكنه.اين هم نمونه اش جوجه هاي تازه سر از تخم در امومده يكي يكي دنبال هم به رسم نوكري ونوكرچه ايي. دارند كامنت ميدهند
اين در حاليست كه من گفتم بعضيها . اما ديديد كه چطوري به خودشون شك دارند.
يك نگاه به اسامي شون و نوع ادبياتشون بكنيد تا شعور و شخصيت شان مشخص بشه
ضد ميتي
|
Iran (Islamic Republic of)
ميتي دچار بيداري شد !!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ميتي مشدي تربچه !!!
زنده باد ..................... اد بهترين سياستمدار و رئيس .......... جهان هستي و منظومه شمسي و عالم انس و جن !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۰
۳
۱
مش......... و بق........ را اگر دستگیرشان بکنید دستتان را میبوسیم ضربه ای که امثال مش....... و بق.......... به نظام میزنند هزار برابر موسوی کروبی است.تورا به روح شهدا دستگیرش کنید
سرباز وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۰
۱
۱
اح.......... کی رو میخواد تهدید کنه ملت رو از چی میترسونه؟؟ موسوی کروبی ها.......... با اون همه دب دبه کب کبشون نتونستن غلطی بکنن این که سهله.
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۰
۲
۰
واما. گذشته از همه اين دعواها
فرارسيدن نيمه شعبان را به همه مسلمانان
جهان تبريك عرض مينمايم
انشاءالله فرج اقا
و نابودي استكبار به خصوص اسراييل وحاميانش
گفته بودم چوبيايي غم دل باتو بگويم
چه بگويم كه غم از دل برود چون تو بيايي.
عاشق رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۰
۱
۰
وقتی نظرات و میخونم
متوجه میشم چقدر از بازدید کنندگان مخالف نظام و رهبری هستند
با این حساب باید به خودم افتخار کنم که جزو اقلیتی هستم که پایبند به نظام مانده است..
واقعا برای همگیتون متاسفم
چقدر خار و ذلیلید..
k-2
|
Iran (Islamic Republic of)
پس بهتره تو هم به نوبه خودت در صحنه حاضر باشي و وظيفه خودت در دفاع از ولايت فقيه رو انجام بدي ....