۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

دایی: "به صبا یا علی گفته‌ام"

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که به صبا یا علی گفته ام گفت:غمخوار جز بدهی بالا آوردن کاری در صبا انجام نداده است.
کد خبر : ۲۵۳۰۱۵
صراط: علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: بازی فردا بازی سختی برای ماست و ما به نتیجه بازی قبل گسترش فولاد نگاه نمی‌کنیم و این تیم از تیم‌های خوب لیگ بر‌تر است و در بازی قبل هم استحقاق شکست را نداشته است.

وی افزود: در بازی با نفت می‌توانستیم برنده بازی باشیم و امیدوارم فردا نیز با حمایت مردم قم بتوانیم نخستین 3 امتیاز فصل را دشت کنیم و به حمایت مردم نیاز مبرمی داریم و اگر در استادیوم خالی بازی کنیم انگار مهمان هستیم و باید از این ظرفیت در قم استفاه شود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در هفته اخیر تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان ما از هر نظر آماده هستند و می‌خواهیم هر 3 امتیاز بازی را به دست آوریم.

دایی بیان کرد: در این بازی برای کسب پیروزی به میدان می‌آییم و این بازی برای ما اهمیت خاصی دارد و می‌توانیم با این برد 5 امتیازی شویم و از نقاط ضعف و قوت تیم گسترش فولاد شناخت کافی داریم و روی نقاط ضعف خود کار کرده‌ایم تا بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

وی عنوان کرد: فرشید باقری این هفته با تیم تمرین نکرد و فکر می‌کنم او در بازی فردا با ما نباشد اما عبدالکریم اسلامی به تمرینات تیمی برگشته و تیم بتدریج شرایط بهتری پیدا می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال صبا تصریح کرد: واقعیت این است که تیم ما کم تمرین کرده اما به تدریج در حال پیشرفت هستیم و فکر می‌کنم در بازی‌های آینده این نقص رفع می‌شود و با توجه به ظرفیتی که تیم ما دارد نتایج خوبی می‌گیریم.

دایی در مورد تساوی با نفت خاطرنشان کرد: شرایط بازی در برابر نفت به ما اجازه نمی‌داد آن طور که می‌خواهیم بازی کنیم و نفت تیم قدرتمندی بود که مهره‌های فوق العاده‌ای داشت و تاکتیکی که در بازی با نفت به کار گرفتیم بستگی به حریف داشت و آن‌ها تیم آماده تری نسبت به ما بودند.

وی افزود: در بازی‌های گذشته بیش از 60 درصد بازیکنان ما، نفرات جدید تیم بودند و حدود 4 نفر از 11 نفر صبا، بازیکن تازه وارد بوده‌اند و ما نیاز به زمان داریم تا مشکلات تیم را حل کنیم و به نظر من یک امتیاز از بازی با نفت، نتیجه خوبی بود.

سرمربی صبا در مورد کناره گیری مهدی تارتار از مربیگری صبا گفت: تارتار از دوستان خوب من و مربی بزرگی است و خوشحال بودیم که در کنار هم بودیم اما تارتار ر مورد مسائل مالی با باشگاه به توافق نرسید و استعفای وی به دلیل عدم توافق مالی بود.

دایی در مورد زمزمه‌ها پیرامون خداحافظی با صبا و حضور قلعه نویی در صبا عنوان کرد: من آقای را پیش از این نمی‌شناختم اما در همین مدت کوتاه متوجه شدم که وی شخصی وارسته است و افتخار من این است که در صبا هستم البته راه آهن تیم خود من است و دوستان من این تیم را خریده‌اند.

وی بیان کرد: به من پیشنهاد 5 سال مربیگری در راه آهن را داده بودند اما من به صبا یاعلی گفتم و قراردادم را هم بسته‌ام و معرفت و مرام اجازه نمی‌دهد که از صبا بروم و فقط در یک صورت ممکن است از صبا جدا شوم که صبا من را نخواهد و در حال حاضر هم با تمام وجود در خدمت صبا هستم.

سرمربی صبا در مورد اظهارات اخیر اکبر غمخوار درباره دایی تصریح کرد: غمخوار از دوستان من است و فکر نمی‌کنم غمخوار این صحبت را کرده باشد و از ایشان دور است در حالی که نه من غمخوار را دیده‌ام و نه موسوی وی را دیده و من قراردادم را یک روز مانده به شروع لیگ با صبا امضا کردم و می‌خواهم از وی بپرسم در مدت یک سالی که در صبا بوده جز اینکه این باشگاه بدهی بالا بیاورد چه کاری انجام داده است.

دایی گفت: غمخوار سیروس محجوب یار غارش را به صبا آورد و این تیم را روی هوا نگه داشت و در ‌‌نهایت ما به این تیم آمدیم و در 2 هفته تیم را جمع کردیم.

منبع: تسنیم