۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

علم‌الهدی: بنیاد زائر به تایید مراجع رسید

امام جمعه مشهد گفت: خوشحالیم که بنیاد زائر بعد از تایید مقام معظم رهبری به امضای مراجع تقلید نیز رسیده است.
کد خبر : ۲۵۳۱۰۰
صراط: امام جمعه مشهد گفت: خوشحالیم که بنیاد زائر بعد از تایید مقام معظم رهبری به امضای مراجع تقلید نیز رسیده است.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی زائرسراهای ارزان قیمت ‌استان‌های مرکزی و هرمزگان اظهار کرد: این کلنگ‌زنی به این دلیل برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود که بنیاد زائر بعد از تایید مقام معظم رهبری به امضای مراجع تقلید نیز رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری مشهد در راستای ساخت زائرسراهای ارزان قیمت اقدامات و همکاری خوبی داشته است، افزود: این بنا برای افرادی که بضاعت کمتری دارند احداث شده که امیدوارم با سرعت و کیفیت بالایی ساختهشود و به سرعت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

امام جمعه مشهد گفت: ساخت این نوع مکان‌ها برای افرادی که آرزوی زیارت امام رضا (ع) را دارند و بنا بر مشکلات مادی نتوانسته‌اند به زیارت این امام همام شرفیاب شوند را ممکن می‌کند.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ادامه گفت: ما به عنوان خادمان زائران و مجاوران حرم رضوی هر کار بتوانیم انجام می‌دهیم.

محسن انتظاری هروی افزود: مراجع و مقام معظم رهبری در ارتباط با زائرانی که امکان تشرف برای آنها به مشهد سخت بود، امکاناتی را با خیران هر استان فراهم کرد.

وی بیان داشت: با اهمیتی که زیارت امام رضا(ع) دارد این خدمات به‌ویژه در دوره چهارم شورای اسلامی شهر مشهد با هماهنگی بین اعضای شورای شهر، شهرداری و استانداری و آستان قدس صورت گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: امیدوارم بحث شکل‌گیری این زائرسراها که خشت‌های آسمانی است را با امکانات بیشتر بتوانیم برای حضور زائران را فراهم کنیم و امیدوارم ما بتوانیم خادمان خوبی برای زائران و مجاوران در پایتخت معنوی ایران اسلامی باشیم.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط زائر مشهد