۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

پیکه باز هم به رئالی‌ها توهین کرد

مدافع ۲۸ ساله تیم فوتبال بارسلونا بار دیگر به سفیدپوسان رئالی‌توهین کرد.
کد خبر : ۲۵۳۱۶۴
صراط: پس از قهرمانی سه‌شنبه شب تیم فوتبال بارسلونا در سوپرجام اروپا که با غلبه بر سویا رقم خورد، جرارد پیکه، مدافع آبی‌و‌اناری‌ها که به شدت طرفدار استقلال بارسلونا از اسپانیا است، بار دیگر جنجال‌ساز شد. پس از این بازی که به میزبانی تفلیس گرجستان برگزار شد، دوربین‌های تلویزیونی لحظه‌ای را از مدافع ملی‌پوش بارسا ثبت کرده‌اند که نشان می‌دهد در هنگام چرخاندن جام به دور زمین به هم‌تیمی‌هایش می‌گوید "رفقا، بزنید برویم، بزنید برویم جشن بگیریم، بگذارید مادریدی‌های لعنتی جشن گرفتن ما را ببینند."

البته این اولین باری نیست که پیکه به رئالی‌ها توهین می‌کند. آخرین باری که او این کار را کرد به قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا باز می‌گردد که در کنایه به رئالی‌ها یادآوری کرد که چقدر کوین رولدان، خواننده کلمبیایی نقشی محوری در پیروزی این تیم بر سفیدپوشان مادریدی در راه تصاحب عنوان قهرمانی لالیگا داشته است.

همچنین حرکت این مدافع کاتالونیایی پس از پیروزی 5 بر صفر بارسا مقابل رئال‌مادریدِ تحت مورینیو که پنج انگشت دستش را به هواداران نشان داد، واکنش‌های مختلفی به همراه داشت. او پس از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در جشن قهرمانی اسپانیا در شهر مادرید آب دهانش را به سوی پدرو کورتس، یکی از مسئولان فوتبال اسپانیا پرتاب کرد که این کار ناپسند او توسط دوربین‌ها شکار شد. اینها تنها نمونه‌هایی از غیرحرفه‌ای‌گری بازیکن باتجربه‌ای همچون جرارد پیکه است.

منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز