۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

بی‌گناهی پزشک چلسی اثبات شد +عکس

با اینکه آقای خاص کادرپزشکی چلسی را به سخت‌تر کردن کار آبی‌های لندن برای کسب نتیجه برابر سوانزی متهم کرده اما واقعیت این است که آنها در اتفاقی که خشم مورینیو را به همراه داشت، بی‌تقصیر بوده‌اند.
کد خبر : ۲۵۳۲۷۲
صراط: انتشاری تصاویری از اولین بازی تیم فوتبال چلسی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس نشان می‌دهد که ادعای ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پس از این بازی چندان هم درست نیست. مورینیو پس از این بازی که 2 - 2 مساوی شد، اوا کارنیرو، پزشک تیم و دستیارش را به شدت مورد انتقاد قرار داد و دلیلش هم ورود این دو به زمین برای رسیدگی به وضعیت ادن ازار، هافبک بلژیکی آبی‌پوشان لندن بود.

آقای خاص معتقد بود مصدومیت ازار در حدی نبوده است که پزشکان وارد میدان شوند و این بازیکن را با خود به بیرون از میدان ببرند، آنهم در حالی که اخراج تیبا کورتوا تیمش را 10 نفره کرده بود.

مورینیو پس از این بازی اعضای کادر پزشکی چلسی را ساده‌لوح خطاب و از آنها به خاطر درک نکردن شرایط بازی به شدت انتقاد کرد. اکنون اما تصاویری منتشر شده است که نشان می‌دهد، اعضای کادر پزشکی باشگاه نه به میل خود و به هدف بی‌اعتنایی به خواسته مورینیو، بلکه به دستور داور وارد میدان شده‌اند.

مورینیو یک روز پس از توقف خانگی تیمش در هفته اول لیگ برتر انگلیس، اوا کارنیرو را از نشستن روی نیمکت تیم در تمرینات، بازی‌ها و نیز حضور در هتل محل اقامت تیم محروم کرد که این تصمیم او بازیکنان چلسی را غافلگیر کرده است.

بی‌گناهی پزشک چلسی اثبات شد +عکس

بی‌گناهی پزشک چلسی اثبات شد +عکس

بی‌گناهی پزشک چلسی اثبات شد +عکس
منبع: تسنیم