۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
«پینوکیا» از توقیف درآمد

پوشش بازیگران «پینوکیا» اصلاح شد

نمایش «پینوکیا» به کارگردانی شهره سلطانی که بنا به نامه مرکز هنرهای نمایشی متوقف شده بود، پس از اصلاح موارد ابلاغ شده از روز 5شنبه اجراهای خود را نمایش خانه ایرانشهر ادامه داد.
کد خبر : ۲۵۳۲۷۷

صراط: شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی به دلیل عدم رعایت موازین در پوشش بازیگران و همچنین برخی دیالوگ‌های نامناسب در طی هفته گذشته بارها به سازندگان نمایش «پینوکیا» تذکر داده بود که با عدم توجه از سوی مسولان سالن و همچنین اعضای گروه مواجه شده بود و در نهایت به دلیل تکرار تخلفات اجرای نمایش لغو شد. و از سر گیری مجدد اجرا منوط به رفع اصلاحات اعلام شده بود.

پرستو گلستانی، محمد صادق ملک (ملکی)، محمد نادری، بهروز پناهده، پوریا رحیمی سام، شهره سلطانی نقش آفرینان این نمایش 80 دقیقه‌ای هستند.

دیگر عوامل نمایش پینوکیا عبارتند از: حمید رضا نعیمی دراماتورژ، سعید ملکان تهیه کننده و طراح چهره پرداز، سعید حسنلو طراح صحنه، سمانه احمدی مطلق طراح لباس، حسین ضروری آهنگساز، الاهه بخشی طراح حرکت، محمد مساوات طراح پوستر و بروشور، حسین ایرجی دستیار کارگردان و برنامه ریز، بهزاد اسحاقی و تارا حیدری گروه کارگردانی، رضا ملکی عکاس و پیمان یاحقی مشاوره رسانه ای و گروه هنر مدرن تبلیغات این نمایش هستند که در این اجرا شهره سلطانی را یاری می‌کنند.

منبع: فارس