۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴
مهرداد بذرپاش در همایش جوان و بصیرت :

برخی مدیران هنوز موضوع "ولایت فقیه" را درک نکرده اند

در این خندق باید افرادی قرار بگیرند که ویژگیهایی داشته باشند . اول اینکه باید بچه های مسجد و حزب اللهی افزایش پیدا کنند تا در سراسر این خندق فرهنگی قرار بگیرند . عمق خندق حفر شده نیز باید با بصیرت افرادی که در آن حضور دارند پوشانده شود .
کد خبر : ۲۵۳۳۳
"صراط" - شب گذشته مهرداد بذرپاش در همایش جوان و بصیرت که در محل مسجد منشور تهران برگزار شد حضور یافت و مطالبی را پیرامون نقش جوانان و وضعیت فعلی کشور بیان کرد . در پایان این جلسه شرکت کنندگان سوالاتی را از وی پرسیدند .
به گزارش سرویس سیاسی صراط نیوز ، رئیس سابق سازمان ملی جوانان با اشاره به اینکه در حال حاضر اکثریت جمعیت کشور را جوانان تشکیل داده و در تمامی عرصه ها جوانان حضوری فعال دارند بیان داشت: با توجه به اثرگذاری فوق العاده جوانان ، غرب برنامه های ویژه ای را برای این قشر در نظر گرفته است . آمار موجود در راه اندازی شبکه های ماهواره ای از افغانی گرفته تا شبکه های تجزیه طلب خود گواه این مطلب است .
وی افزود: قطعا نیت گردانندگان این شبکه های ماهواره ای و سایتهای اینترنتی متنوع ، خیرخواهی برای جوانان این مرز و بوم نیست .
بذرپاش در ادامه اظهار داشت: برنامه سازان این شبکه ها هر زمان که کشور خودشان را نشان می دهند بیشترین امکانات و پیشرفتها را به نمایش در آورده و هر زمان که مسلمانان و خصوصا ایران را نشان می دهند به جنگ و خرابه و سختی ها اشاره می کنند .
قائم مقام بنیاد تعاون سپاه با ذکر این نکته که دفاع از کیان انقلاب بر همه ما واجب است افزود: برای دفاع از کشور باید همانند جنگ خندق در صدر اسلام، خندقی را دور مرزهای فرهنگی کشور حفر کنیم .
وی بیان داشت : این خندق باید از نظر عرض و عمق دارای ویژگیهایی باشد . اول اینکه باید  با جذب حداکثری بتوانیم عرض این خندق را پر کرده و عمق آنرا با بصیرت بخشی  بپوشانیم .
رئیس سابق سازمان ملی جوانان که به دلیل اختلاف با جریان انحرافی از دولت جدا شد با یادآوری این نکته که فتنه 88 و گردانندگان آن نباید از یادها بروند اضافه کرد: نباید وقایع بعد از انتخابات را فراموش کنیم . برخی دوست دارند تا با حاشیه سازی فتنه 88 را از ذهن ها محو کنند .
مهرداد بذرپاش در ادامه با اشاره به اینکه مسئله ولایت فقیه وجه تمایز کشورمان با دیگر حکومتها است بیان داشت: برخی از افرادی که هم اکنون در راس کار هستند منظور ولایت فقیه را به خوبی درک نکرده اند . هنگامی که با آنها پیرامون مسائل اعتقادی ولایت فقیه صحبت میکنید به سرعت تسلیم می شوند .
وی در ادامه با ذکر این نکته که بسیاری از اصلاح طلبان به معنای واقعی کلمه کشور را فروختند به تلاش آنها برای بازگشت به صحنه سیاسی کشور اشاره کرد و افزود: آنهایی که در زمان مسئولیتشان به دنبال تعیین محل اسکان خود در سفرهای خارجی بودند اینک از فرصت استفاده کرده و با نزدیک شدن به انتخابات خیال بازگشت را دارند که البته به فضل الهی این امر صورت نخواهد گرفت .
بذرپاش در پایان این جلسه و در پاسخ به سوال یکی از حاضرین پبرامون اضهارات اخیر محمدرضا خاتمی در مورد سپاه گفت : ماموریت سپاه پاسداران دفاع از انقلاب اسلامی است و این ماموریت تنها مربوط به دفاع از مرزهای جغرافیایی نیست بلکه سپاه در حوزه های فرهنگی و سیاسی و . . . هم از کیان انقلاب دفاع خواهد کرد .
بذرپاش با بیان اینکه به دلیل تولد سپاه و بسیج در زمان دفاع مقدس برای برخی این تصور ایجاد شده است که سپاه پاسداران فقط در حوزه های نظامی فعالیت می کند .
وی افزود : سران فتنه و وابستگان آنها همیشه از عملکرد سپاه واهمه داشته اند چرا که سپاه در ته خط انقلاب قرار داشته و عبور از آن کار ساده ای نیست .