۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

نوشیدنی پرطرفدار با طعم خون+عکس

اخیراً پوستری با موضوع تحریم کالاهای وابسته به شرکت‌های صهیونیستی از سوی کمپین‌های مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین منتشر و با استقبال حامیان آزادسازی قدس روبرو شده است.
کد خبر : ۲۵۳۷۷۴
صراط: اخیراً پوستری با موضوع تحریم کالاهای وابسته به شرکت‌های صهیونیستی از سوی کمپین‌های مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین منتشر و با استقبال حامیان آزادسازی قدس روبرو شده است.

پوستر فوق با هدف آگاه‌سازی و نشان دادن یکی از روش‌های حمایت از مردم مظلوم فلسطین از طریق تحریم کالاهای وابسته به کمپانی‌های صهیونیستی منتشر شده است.

نوشیدنی پرطرفدار با طعم خون+عکس

تصویر فوق بر این نکته تأکید دارد که: «کوکاکولا بودجه جنگ‌ها و نسل کشی فلسطینی‌ها را تأمین می‌کند. سلول‌های مغزی را می‌کشد. دشمن و عامل ایجاد خشونت، اعتیاد و بیماری است».

کمپانی کوکاکولا از سال 1966 همکاری خود را به طور رسمی با رژیم صهیونیستی آغاز کرد، این کمپانی در این سال با شکستن تحریم اقتصادی اعراب علیه این رژیم، یک کارخانه در اسرائیل تاسیس کرد و از این زمان 17 درصد از درآمد خود را به پروژه ارض موعود صهیونیست‌ها اختصاص داد.

نوشیدنی پرطرفدار با طعم خون+عکس
تأسیس اولین کارخانه کوکاکولا در فلسطین اشغالی

بنا به گزارش وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، 6 واقعه مهم و حیاتی در سال 1966 برای این رژیم به وقوع پیوسته است که یکی از آنها مخالفت آشکار کمپانی کوکا‌کولا با تحریم اسرائیل از سوی کشورهای اسلامی و شروع همکاری با این کمپانی است.

این کمپانی همچنین برای خشنودی این رژیم گاهی در تبلیغات خود به طور آشکار اعتقادات مسلمانان را به سخره می‌گیرد و خشم مسلمانان را بیش از پیش برمی‌انگیزد.

کمپانی کوکاکولا تا سال 1391 بیش از 146 هزار و 200 شعبه در سراسر دنیا داشت که در این شعبه‌ها هر روز یک میلیارد و 800 میلیون محصول به فروش می‌رساند.
منبع: فارس