۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳

تکذیب‌حضور صفاردر کمیته‌اصولگرایان

کد خبر : ۲۵۳۷۸
حضور محمدحسین صفارهرندی در کمیته وحدت اصولگرایان به نمایندگی از یکی از جریان های سیاسی اصولگرا تکذیب شد.
یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید دعوت بزرگان جریان اصولگرا از محمد حسین صفارهرندی وزیر ارشاد دولت نهم در کمیته واحد اصولگرایان گفت: انتشار خبری مبنی بر معرفی وی به عنوان نماینده رایحه خوش خدمت (جبهه نیروهای انقلاب) یا هر گروه و جریان دیگری به کمیته واحد اصولگرایان کذب است.

این منبع آگاه گفت: صفارهرندی به دلیل عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تاکید بر حفظ رویه عدم دخالت این نهاد انقلابی در فعالیت های حزبی هیچگاه خود را وارد سازوکارهای جناحی و انتخاباتی نخواهد کرد و به همین دلیل با احترام نسبت به نظر بزرگانی که از وی برای حضور در کمیته دعوت کرده اند نمی تواند این دعوت را بپذیرد.

وی در ادامه درباره اینکه آیا با هرندی درباره حضور در کمیته واحد اصولگرایان مذاکره شده است گفت: برخی از بزرگان اصولگرا از جریان های مختلف اصولگرایی از صفار خواسته اند که با توجه به نزدیکی وی نسبت برخی از جریان های اصولگرا در وحدت اصولگرایان نقش ایفاء کند اما وی ضمن رد این درخواستها تاکید کرد که خود را وارد مکانیزم‌های انتخاباتی نخواهد کرد.

به گزارش مهر، روز گذشته برخی سایت های خبری از معرفی محمدحسین صفارهرندی و حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی به عنوان نماینده رایحه خوش خدمت یا جبهه حامیان انقلاب اسلامی به کمیته واحد اصولگرایان خبر داده بودند.

 کمیته 15 نفره وحدت اصولگرایان ‌‌ترکیبی از دو گروه 7 و 8 نفره است‌.  گروه 8 نفره اصولگرایان را ‌نمایندگان طیف های سه گانه اصولگرایان نمایندگی اصولگرا تشکیل می‌دهند.

تاکنون از بین گروه های منتخب در کمیته 8 نفره جبهه پیروان خط امام ورهبری و اصولگرایان تحولخواه نمایندگان خود را به کمیته 7 نفره معرفی کرده اند.
 
4 کرسی دیگر این کمیته همچنان خالی است و انتظار می رود در روزهای آینده نمایندگانی از طرف جبهه نیروهای انقلاب و نمایندگان علی لاریجانی و محمدباقر قالیباف به این گروه افزوده شوند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۰
۰
۱
حالاکه فضارومسموم کردحالاکه بااخباردروغ وکذب دوست رامذموم کردحالاکه بامشاوره های غلط جامعه راملتهب کردحضورش تکذیب کرده!؟خراب کردی آقای صفارخراب کردی!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز