۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

واکنش کاربران به بیانات رهبری+تصاویر

رویکرد ضدآمریکایی مردم ایران در حالی از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تأکید قرار می‌گیرد که همزمان با مطرح شدن موضوع توافقات هسته‌ای چندین کمپین مردمی ضدآمریکایی در فضای مجازی به راه افتاده است.
کد خبر : ۲۵۳۹۳۵

صراط: فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار علما، صاحب‌نظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام و اجلاس اتحادیه‌ی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی، داخلی و شبکه‌های اجتماعی داشته است.

نکته مورد توجه در خصوص فرمایشات رهبری «مقابله‌ی قاطع با تلاش آمریکا برای سوءاستفاده از نتایج مذاکرات هسته‌ای و نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در ایران» بود که همزمان مورد توجه رسانه‌های داخل و خارج قرار گرفت.

واکنش کاربران به بیانات رهبری+تصاویر


واکنش کاربران به بیانات رهبری+تصاویر 

این رویکرد ضدآمریکایی مردم ایران در حالی از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تأکید قرار می‌گیرد که همزمان با مطرح شدن موضوع توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 چندین پویش مردمی ضدآمریکایی در فضای مجازی به راه افتاده و عموم مردم تمام تلاش خود را می‌کنند تا با ابداع روش‌های جدید، دشمنی همیشگی جمهوری اسلامی ایران با رژیم‌های مستکبر را به جهانیان گوشزد کنند.

 واکنش کاربران به بیانات رهبری+تصاویر

واکنش کاربران به بیانات رهبری+تصاویر

واکنش کاربران به بیانات رهبری+تصاویر

*از روستا تا شهر، پویش مردمی سوزاندن_بیرق_ابلیس

پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 آغازگر به نمایش گذاشتن مخالفت علنی با کشورهای مستکبر در ایران اسلامی شد؛ از آن هنگام تاکنون آتش زدن پرچم آمریکا به عنوان یک کشور مستبد و مستکبر به صورت رسمی در میادین عمومی کشور اجرا می‌شود؛ که با گسترش شبکه‌های اجتماعی پای این رسم دیرین به فضای مجازی نیز باز شد. 

بعد از مذاکرات هسته‌ای، عده‌ای فکر کردند دشمنی ایران با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به پایان رسیده که با تأکید مجدد رهبر انقلاب مبنی بر تعطیل ناپذیر بودن مبارزه با استکبار کمپینی با عنوان «سوزاندن_بیرق_ابلیس» تشکیل شد.

 *مرگ بر آمریکا قابلیت حذف ندارد

طرح گسترش شعار مرگ بر آمریکا یکی دیگر از کمپین‌های مردمی است که این روزها مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است، در این طرح کاربران تصویر نمایه خود را به شعار مرگ بر آمریکا تغییر می‌دهند؛ این پویش مردمی نیز با استقبال گسترده در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.


*پژواک صدای ولی‌امر مسلمین: «ما_هم_اجازه_نمیدهیم»

و اما بالاخره پس از گذشت نزدیک به یک ماه از آخرین فرمایشات رهبر معظم انقلاب،‌ و پس از تحلیل، بررسی و بحث گذاشتن نتایج مذاکرات هسته‌ای، رهبری در دیدار علما، صاحب‌نظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام و اجلاس اتحادیه‌ی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در بخشی از بیانات خود فرمودند: «اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آمریکا را با همه‌ توان، نخواهیم داد و با این نفوذ مقابله خواهیم کرد‌».

براین اساس پویش مردمی «ما هم اجازه نمی‌دهیم» راه‌اندازی شد، در این کمپین مردمی، موضوعاتی از جمله «#ما_هم_اجازه_نمیدهیم که استقلال کشور بازیچه بازی دیپلماسی امریکا پرستان واقع گردد»،‌ «#ما_هم_اجازه_نمیدهیم که توافق هسته ایس وسیله ای برای نفوذ امریکا باشد» و «ما هم با همه توان بالای خود، اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و یا حضور سیاسی در ایران را به امریکایی‌ها نمی‌دهیم» از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی مطرح شد.

در ادامه تصاویر منتشر شده از سوی این کمپین را مشاهده می‌کنید:

 


منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز