۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵

اسامي منتشر شده گمانه‌زني است

کد خبر : ۲۵۴۰۴

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز‌ ضمن اظهار بي‌اطلاعي از اسامي افرادي كه به عنوان نماينده احزاب و تشكل‌هاي سياسي در سايت‌هاي خبري از آنها نام برده مي‌شود، گفت: اين اسامي غير‌موثق و گمانه‌زني بود و مورد تأييد نهايي ‌جامعه روحانيت مبارز نيست.

حجت‌الاسلام احمد سالك سخنگوي جامعه روحانيت مبارز در گفت‌وگو با فارس، ضمن اظهار بي‌اطلاعي از اسامي افرادي كه به عنوان نماينده احزاب و تشكل‌هاي سياسي اصولگرا در سايت‌هاي خبري از آنها نام برده مي‌شود، اظهار داشت: اين اسامي غير ‌موثق است و مورد تأييد ‌نهايي جامعه روحانيت مبارز نيست.

وي در پاسخ به اين سؤال كه اسامي قطعي و نهايي چه زماني اعلام خواهد شد، گفت: براي مشخص كردن اسامي ‌تاييد شده نهايي بايد تا جلسه آينده جامعه روحانيت مبارز صبر كنيد تا اسامي و نفرات در آنجا نهايي شود.

وي در خاتمه متذكر شد: اسامي‌اي كه اين روزها از سايت‌ها و محافل مختلف رسانه‌اي مطرح شده است، گمانه‌زني است و مورد تاييد ما نيست.

به گزارش فارس، كميته وحدت اصولگرايان ‌‌تركيبي از دو كميته ۷ و ۸ نفره (۷+۸) است‌ كه كميته ۷ نفره متشكل از نمايندگان ‌جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم‌ (۴ نفر) و اعضاي كميته شامل آقايان عسگراولادي، حداد‌عادل و ولايتي ‌است.

كميته ۸ نفره را نيز ‌نمايندگان گروه‌هاي اصولگرا تشكيل مي‌دهند كه در اين راستا جبهه پيروان خط امام و رهبري‌ با توجه به درخواست كميته ۷نفره، ۴ نماينده را معرفي كرده تا از بين آنها دو نماينده ‌توسط جامعتين انتخاب شود.