۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳

احمدی​نژاد باید افکار خودش را می​گفت

گفت فلانی و فلانی رفتند سراغ قرتی​ها، مطمئن باشید رای نمی​آورند، مگر چند نفر قرتی در کشور داریم؟!
کد خبر : ۲۵۴۱۱
علی مطهری معتقد است که رویکرد احمدی​نژاد قبل و بعد از پیروزی​اش در انتخابات متفاوت بوده و لازم است که او با مردم شفاف برخورد کند.
به گزارش خبر آنلاین وی در این باره گفت: به نظرم آقای احمدی​نژاد باید با صداقت بیشتری افکار خودش را در سال ۸۴ و ۸۸ مطرح می​کرد و به جای مناظره​های کذایی که زمینه فتنه را در کشور پدید آورد، افکار خودش را می​گفت. مثلا ایشان باید به مردم حزب اللهی​ می گفت که من آنچه شما فکر می کنید نیستم و روی مساله حجاب و عدم اختلاط در دانشگاه​ها حساسیت ندارم و نگاه فرهنگی مشترکی با جامعه حزب الهی ندارم.

به گفته وی، مردم در شرایط کنونی ممکن است انتقاداتی به وضعیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی داشته باشند ولی در نهایت از افراد آرمان​گرا استقبال می​کنند. آقای احمدی نژاد در عمل نشان داد که به آرمان​هایی که مدعی آن بود پایبند نیست. او به نام احیای آرمان​های اولیه انقلاب وارد میدان شد ولی به مرور، از این آرمان​ها دور شد. شاید فقط در حوزه سیاست خارجی، آرمان​های اول انقلاب را زنده کرد. اما در دیگر زمینه​ها موفق نبود. کما اینکه برای اجرای شعار عدالت، بیشتر به توزیع پول پرداخت تا کارهای بنیادین، و رویکرد فرهنگی وی نیز مورد اعتراض مردم وروحانیون و علما است.

نماینده تهران با اعتقاد بر اینکه مردم همان افرادی را که اصول ثابتی دارند و روی آن پافشاری می​کنند بهتر می​پسندند تا افرادی که برای کسب قدرت، به هر دستگیره​ای چنگ می​زنند، ادامه داد: مردم این​ها را خوب می​فهمند. رای بالای مردم به آقای احمدی نژاد به خاطر این بود که او را فردی ثابت قدم و اصولگرا به معنی واقعی می​دانستند. حتی همان افرادی که در مسائل فرهنگی مقداری سهل​انگارند، این​ها هم با ابتذال فرهنگی موافق نیستند. مثلا اکثر خانم​هایی که حجاب کاملی ندارند موافق ابتذال نیستند که اگر دخترشان به خیابان رفت، امنیت نداشته باشد. این افراد ممکن است با سخت گیری​ها مخالف باشند ولی نهایتا به کسی رای می دهند که روی مسائل دینی حساس است.

مطهری در ادامه به خاطره پیش از انتخابات دور اول ریاست جمهوری احمدی​نژاد اشاره کرد و گفت: به یاد دارم که دو سه روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴، با آقای احمدی​نژاد تماس گرفتم چون نگران بودم که نهایتا چه کسی رای می​آورد. به او گفتم بهتر است که شما و آقای مثلا «الف» توافق کنید که یک نفرتان در عرصه حضور یابد وگرنه هیچ یک از نامزدهای اصولگرا رای نمی​آورد و ممکن است که آقای «ب» رای بیاورد. ایشان گفت فلانی و فلانی رفتند سراغ قرتی​ها، مطمئن باشید که آنها رای نمی​آورند، مگر چند نفر قرتی در کشور داریم؟! و رای من هم بیشتر از رای آقای «الف» است، بهتر است به فلانی بگویید که کنار برود. درست می گفت.
نظرات بینندگان
غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۲۱ تير ۱۳۹۰
۱
۰
مثلا ایشان باید به مردم حزب اللهی​ می گفت که من آنچه شما فکر می کنید نیستم !!!!

حرف حق ، حق هست ديگه .... حالا ميخواد از دهن هر كي بيرون بياد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۲۱ تير ۱۳۹۰
۱
۰
خدایا اگر علی مطهری نیتش خیره موفقش کن ؛؛ ولی اکر نیتش خیر نیست بینی اش را سی و پنچ سانتی متری کن تا دیگر سیاسی کاری نکند .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۰
۱
۰
خدا کنه کسی جیره خوار نشه""""""

وگرنه شرافت وآبروی خود را از دست میدهد""
______________________________
این آقا همانی نیست که قرآن رو که آتیش زدند..به سیدالشهدا به احترامی کردند....عکس امام رو پاره کردند......به رییس جمهور قانونی کشور تهمت زدندو فحاشی کردند....صدایی ازش درنیومد::
ولی به فائزه فتنه گر و بی هویت که فحاشی کردند.......حنجره خود رو پاره میکرد که وای وای!!!!!