۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۱

آرامش به بازار سیمان بازگشت

بنابراین مصرف‌کنندگان، پیمانکاران و تمام افرادی که برای مصارف ساختمانی نیازمند سیمان هستند از ازدحام در مراکز توزیع خوداری کرده و به مرور زمان، سیمان مورد نیاز خود را خریداری کنند.
کد خبر : ۲۵۴۳۸
مدیرکل دفتر تامین و توزیع کالای وزارت بازرگانی با تاکید بر اینکه وضعیت تولید سیمان در مناسب‌ترین شرایط است، تاکید کرد: خریداران از ازدحام در مراکز توزیع خودداری کنند، زیرا سیمان به اندازه کافی تولید شده و با نظارت‌های دقیق در بازار عرضه خواهد شد.
یداله صادقی در گفت‌وگو با شبکه اطلاع‌رسانی بازرگانی ایران با اشاره به تمهیدات وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار سیمان بعد از تغییرات قیمتی اعلام کرد: در حال حاضر تولید سالانه سیمان 70 میلیون تن برآورد شده است که از این میزان ماهانه شش میلیون تن تولید و در سطح بازار توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: بنابراین مصرف‌کنندگان، پیمانکاران و تمام افرادی که برای مصارف ساختمانی نیازمند سیمان هستند از ازدحام در مراکز توزیع خوداری کرده و به مرور زمان، سیمان مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مدیرکل دفتر تامین و توزیع کالا با تاکید براینکه تغییر در مکانیز قیمتی منجر به انباشتگی تقاضا شده است، خاطرنشان کرد: با عرضه انباشت کارخانه‌ها، بازار آرامش را به دست آورده و هر روز بهتر از روز گذشته خواهد شد.