۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
درخواست از کنگره برای پذیرش برجام!

نامه جدید فتنه‌گران به آمریکا +اسامی

چند تن از نفوذی‌های سرویس‌های جاسوسی بیگانه در دوره‌های مختلف مجلس، از کنگره آمریکا خواستند برای طی شدن مسیر پیچیده دموکراسی و حقوق بشر در ایران، توافق هسته‌ای را تصویب کنند!
کد خبر : ۲۵۴۵۷۲
صراط: چند تن از نفوذی‌های سرویس‌های جاسوسی بیگانه در دوره‌های مختلف مجلس، از کنگره آمریکا خواستند برای طی شدن مسیر پیچیده دموکراسی و حقوق بشر در ایران، توافق هسته‌ای را تصویب کنند!

احمد سلامتیان (از عناصر نزدیک به بنی‌صدر)، حسن یوسفی اشکوری، رجب مزروعی، فاطمه حقیقت‌جو و علی‌اکبر موسوی خوئینی‌ که پس از ارتکاب خیانت‌هایی در مجلس اول و مجلس ششم از کشور گریخته و در اروپا و آمریکا پناهندگی گرفته‌اند در نامه‌ای به کنگره آمریکا  که اتفاقا مصادف با سالگرد کودتای 28 مرداد است، می‌نویسند: ما از کثرت‌گرایی دموکراتیک و پایبندی به پیمان منع گسترش سلاح حمایت می‌کنیم و از شما می‌خواهیم توافق هسته‌ای را تصویب کنید... مسیر پیچیده بسوی دموکراسی، حمایت از حقوق بشر، توسعه و عدالت اجتماعی در ایران نیاز به تنش‌زدایی در روابط خارجی و اجتناب از بحران‌های خشونت‌آمیز در منطقه دارد. ما از شما می‌خواهیم با در نظر گرفتن این واقعیت به بررسی پیامدهای واقعی و عملی برنامه جامع اقدام مشترک بپردازید.

زمزمه شعار دموکراسی با آمریکایی‌ها در حالی است که رژیم آمریکا به مدت 37 سال (1320-57) حامی رژیم سرکوبگر، کودتاگر و مستبد پهلوی بود و نیز ضمن معارضه با نظام‌های مردمی، به حمایت از رژیم‌های مرتجع می‌پردازد و از حامیان اصلی نقض حقوق بشر در جهان است.

یادآور می‌شود برخی از همین نمایندگان 12 سال پیش جزو پارسنگ‌های آمریکا در فشار و جنجال علیه برنامه هسته‌ای ایران محسوب می‌شدند به نحوی که به هنگام تأکید تیم مذاکره کننده ایرانی بر مقاومت، این تکیه کلام را از طرف غربی می‌شنیدند که مجلس شما (مجلس ششم) همسو با ماست و طرح 3 فوریتی برای پذیرش خواسته‌های ما را آماده کرده است. دقیقا به همین دلیل به هنگام رد صلاحیت برخی از عناصر مزبور، آمریکا و اروپا اعلام کردند انتخابات مجلس هفتم را به مشروعیت نمی‌شناسند!
منبع: کیهان
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز