۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹

واکنش افشارزاده به اظهارات عابدینی

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به صحبت های امیر عابدینی گفت: مسائلی که مطرح می شود جز ایجاد حاشیه نتیجه دیگری ندارد.
کد خبر : ۲۵۴۷۲۵
صراط: امیرعابدینی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس بعداز بازی دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز در صفحه اجتماعی خود اظهارنظر جنجالی را در خصوص بحث داوری مطرح کرد.

به‌طور کلی وی رویه کفاشیان و وزارت ورزش و جوانان را به انتقاد گرفت و مدعی شد که گل دوم استقلال تهران خطا بود،‌ و محسن بنگر در مورد مشابه صحنه گل دوم استقلال درباره‌ پرسپولیس با ذوب‌آهن از زمین بازی اخراج شد.

در خصوص بحثی که امیر عابدینی مطرح کرد،‌ محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال نیز واکنش نشان داد و گفت:‌ به‌طور کلی عابدینی به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کند و نمی‌تواند تمایلات خود را در قالب یک اظهار نظر رسمی عنوان کند.

از طرف دیگر بزرگی اعلام کرد که طبق قوانین فیفا اعضای کمیته مسابقات باید بی‌طرف باشند و اظهار نظرهایشان باید به این شکل پیش برود.

همچنین بزرگی گفت:‌ به نظر من باید عابدینی  عزل شود و اگر این موضوع مورد تایید افشارزاده قرار بگیرد تخلف عابدینی به کمیته اخلاق اعلام خواهد شد.

اما در این میان به نظر می‌رسد عابدینی قصد دارد جواب بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال را ندهد چرا که در‌کل وی را در حد و اندازه خود نمی‌بیند.

عابدینی در ادامه صحبت‌های خود مطرح کرده است که آیا تابه‌حال گفته‌ام که افشارزاده رئیس دفتر مدیر ورزش است چه‌کار می‌کند؟

و زمانی که گفتم خطای بازیکن استقلال گرفته نشد ولی خطای بنگر گرفته شد گناهکار شده‌ام؟

به‌طور  کلی عابدینی وزارت ورزش و جوانان و حتی افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال را در نابودی پرسپولیس مقصر می‌داند و به دنبال حق و حقوق پرسپولیس است.

عابدینی همچنین اعتقاد دارد که وزارت ورزش و جوانان از قعرنشینی پرسپولیس خوشحال است و خوشحالی آنها از جایی آب می‌خورد که افشارزاده رئیس دفتر وزیر ورزش است.

در حال حاضر عابدینی به دنبال این است که وزارت ورزش و جوانان روش خود را تغییر بدهد در غیر این صورت وی روش را تغییر می‌دهد. البته عابدینی تاکید دارد که افشارزاده در وزارت ورزش و جوانان حق دارد ارتباطات فوتبالی‌اش را حل کند از همین رو وی هم در نظر دارد که در هیات رئیسه سازمان لیگ حق اظهار نظر داشته باشد.

بهرام افشارزاده در خصوص صحبت‌های امیر عابدینی به خبرنگار ما گفت: در ابتدا باید بگویم که من مشاور عالی وزیر و مدیرکل حوزه وزارت ورزش و جوانان هستم. با توجه به سابقه دیرینه‌ای که من با عابدینی دارم باید بگویم که وی از پیشکسوتان جامعه ورزش است و بعید خواهد بود که چنین مسائلی که در شأن خودشان و من نیست را به زبان بیاورند.

وی ادامه داد: من هیچ گونه دخالتی در مسائل پرسپولیس نداشتم و به طور کلی مسائل باشگاه پرسپولیس به من ارتباط پیدا نمی‌کند و اصلاً دلیلی ندارد من دخالت کنم.

افشارزاده توضیح داد: مدیران جدید و قدیم پرسپولیس از دوستان من هستند و من همیشه دوست دارم این دو باشگاه به اوج توانایی‌های خود برسند.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با توجه به این که شما پیشکسوت جامعه ورزش هستید، بنابراین از شما انتظار می‌رود که این دو تیم با آرامش به کار خود ادامه دهند اما در حال حاضر مسائلی که مطرح می‌کنید جز حاشیه برای این دو تیم چیز دیگری نخواهد داشت و از طرفی دیگر انتظار می‌رود احترام به وزیر ورزش و جوانان و حتی افرادی که برای حفظ نظام و پیشرفت ورزش تلاش می‌کنند را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به سابقه دیرینه‌ای که با یک دیگر داریم بهتر است من حرفی نزنم چرا که من هم میتوانم مسائلی را مطرح کنم اما به میان آوردن چنین مسائلی فقط باعث تنش می‌شود بنابراین بهتر است بگذاریم مهر سکوت بر لبانم بزنم.