۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
حاشیه‌هایی از حضور روحانی در همدان

توزیع مچ‌‌بندهای بنفش بین دختران/ حضور سازماندهی شده ورزشکاران و نیروهای هلال احمر +تصاویر

مجری برنامه استقبال شعار جدیدی برای استقبال از روحانی تمرین کرد. همچنین زمانی که سمت چپ محل سخنرانی در قسمت بانوان کاملا خالی بود، دائما اعلام می‌شد که جا نیست.
کد خبر : ۲۵۵۱۸۵
صراط: رئیس جمهور حسن روحانی در سفری یک روزه به همدان در ورزشگاه قدس این شهر سخنرانی كرد كه این مراسم حاشیه هایی نیز به همراه داشت.

به گزارش صراط، روحانی ساعت ۹ و 30 دقیقه صبح وارد همدان شد. او سپس از نیرو های نظامی حاضر در فرودگاه سان دید. سخنرانی او در ساعت 10 و 30 دقیقه در ورزشگاه قدس انجام شد. ورزشگاه قدس 4 هزار نفر گنجایش دارد.

بر اساس گزارش منابع خبری، این ورزشگاه، از صبح پر نبود، اما به تدریج، با پخش موسیقی و تا حدودی پر شد. این در حالی است که موسیقی های شاد در خیابان های اطراف ورزشگاه و داخل ورزشگاه نواخته می شد.

بر اساس گزارش مهر، جمعیتی که در مقابل فرودگاه همدان برای استقبال از روحانی حاضر شده بودند"حدود هزار نفر" بودند.

در مسیر استقبال از رئیس جمهور بنرها و پرچم‌های رنگارنگی با مضامین مختلف مانند خوش آمد گویی به رئیس جمهور، «سردار تدبیر و امید خوش آمدی» و غیره نصب شده بودند و دوچرخه سواران پا به رکاب آماده استقبال از رئیس جمهور بودند.

ایستگاه‌های صلواتی در مسیر استقبال مردمی برپا شده بود. اتوبوس ها نیز به صورت رایگان مردم را جا به جا می کردند و و هلال احمر نیز به خدمت تبلیغات محیطی سفر رئیس جمهور در آمده بود.

همچنین به گزارش برخی سایت های محلی استان همدان، مسیرهای عبور رئیس جمهور به وسیله تانکرهای شهرداری آب پاشی شده بود.

درهای ورزشگاه قدس از ساعت 7 صبح باز شد اما آنچه بیش از هر چیز به چشم می خورد، حضور نیروهای هلال احمر، ورزشکاران و کارکنان ادارات به صورت گروهی و در مواردی با لباس های یکسان بود. همچنین حضور تعدادی از بانوان با بادکنک های بنفش و سایبان های سازمان تربیت بدنی به صورت سازماندهی شده در ورزشگاه مشهود بود. در این میان، بین دختران جوان مچ بند بنفش توزیع می شد.

مجری مراسم استقبال، شعارهای "دسته گل محمدی به شهر ما خوش اومدی"، "صل علی محمد یاور رهبر آمد" و "محبوب هر ایرانی دکتر حسن روحانی" را تمرین کرد!

بر اساس آنچه راه دانا گزارش داده، پخش آهنگ های شاد برای تشویق مردم به شعار دادن موجب رقص گروهی بانوان شده بود.

همچنین بر پایه این گزارش، سمت چپ محل سخنرانی در قسمت بانوان کاملا خالی بود. نکته دیگر اینکه با وجود خالی بودن بخشی از ورزشگاه، مجری دائما اعلام می کرد که جا نیست.